PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie, kiedy zlozyć

  • 1. Data: 2007-07-16 13:49:59
    Temat: wypowiedzenie, kiedy zlozyć
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    Sytuacja wygada tak: z dniem 01.09 zaczynam nową pracę, do 31.08 wlacznie
    chciałbym pracować u obecnego pracodawcy. Mam miesięczny okres
    wypowiedzenia, w związku z tym rozwiązać umowę powinienem 31.07 czy 01.08
    Jak to formalnie wygląda, jeżeli rozwiązuje umowę w ostatnim dniu miesiąca
    to w ostatni dzień następnego miesiaca pracuje czy już nie.
    Dzięki za podpowiedzi

  • 2. Data: 2007-07-16 14:02:23
    Temat: Re: wypowiedzenie, kiedy zlozyć
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-16 15:49 [Robi] napisał(a):
> [...]
    > Jak to formalnie wygląda, jeżeli rozwiązuje umowę w ostatnim dniu miesiąca
    > to w ostatni dzień następnego miesiaca pracuje czy już nie.

    Możesz złożyć dziś. Będziesz pracował akurat do końca sierpnia. Jeśli
    złożysz 1 sierpnia będziesz pracował do końca września.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 3. Data: 2007-07-16 15:55:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:469b7780$1@news.home.net.pl Robi <r...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Sytuacja wygada tak: z dniem 01.09 zaczynam nową pracę, do 31.08 wlacznie
    > chciałbym pracować u obecnego pracodawcy. Mam miesięczny okres
    > wypowiedzenia, w związku z tym rozwiązać umowę powinienem 31.07 czy 01.08
    Art. 30 §2^1 KP.
    Przy miesięcznym okresie wypowiedzenia aby od 01.09 być wolnym należy złożyć
    najwcześniej 01.07, a najpóźniej 31.07.
    Oczywiście dla pracownika najczęściej lepiej (bezpieczniej) jest później.

    > Jak to formalnie wygląda, jeżeli rozwiązuje umowę w ostatnim dniu
    > miesiąca to w ostatni dzień następnego miesiaca pracuje czy już nie.
    Ostatniego dnia następnego miesiąca pozostajesz jeszcze w stosunku pracy.
    Czy pracujesz, to zupełnie inna kwestia.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-07-17 07:37:14
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>