PracaGrupypl.praca.szukana › wykonam strone o mnie

  • 1. Data: 2003-06-24 18:56:08
    Temat: wykonam strone o mnie
    Od: "7upa" <7...@p...pl>

    Wykonam strone "o mnie" dla serwisu allegro za jedyne 20PLN, płatne
    po zatwierdzeniu projektu. Moja strona o mnie wygląda tak:
    http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=258667 ,
    a ostatnie zamówienie:
    http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=10254
    chcesz miec podobna? Zeby twoj charakter na allegro nabral profesjonalizmu?
    Zamow strone, lub zapytaj sie to nic niekosztuje.
    WAŻNE ty mi dotsarczasz tekty ja wykonuje tylko szate graficzną, teksty
    najlepiej w pliku txt

    Przebieg pracy
    -wyslanie mi materialow na strone, wraz z omowieniem jakie kolory itp (mozna
    zostawic mi dowolnosc), wraz z tektem jaki mam byc na niej umieszczony
    - przedstawiam projekt , wrazie co koligujemy bledy
    - dostaje zaplate i wysylam kod do wklejenia w allegro

    Kontak najlepiej na priv lub gg, czas realizacji maxymalnie tydzien,
    po dostaniu materialow. Jednak przeważnie wykonuje ją z dnia na dzień.

    --
    kontakt: email: 7...@p...pl gg: 2186620