PracaGrupypl.praca.szukana › Aaaaaaa... Asystentka (Wa-wa)

  • 1. Data: 2003-06-24 19:02:54
    Temat: Aaaaaaa... Asystentka (Wa-wa)
    Od: "Agnieszka Dworak" <a...@f...pl>

    Jestem tegoroczną absolwentką Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Curie -
    Skłodowskiej w Rawie Mazowieckiej (profil: matematyczno-fizyczny).Od
    października rozpoczynam studia w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej
    (kierunek: finanse i bankowość). Szukam pracy, która pozwoliłaby mi się
    nadal rozwijać. Mam określony cel życiu. Wiem czego chcę i do tego dążę. W
    tym momencie mojego życia stawiam na naukę i rowój. Wiem , że jestem młoda i
    wielu rzeczy muszę się jeszcze nauczyć. Jak mawiał Adam Asnyk w swoim
    wierszu pt. "Do młodych" :

    "Szukajcie prawdy jasnego płomienia!
    Szukajcie nowych, nie odkrytych dróg..."

    Chcę szukać prawdy , chcę poznać ten świat , chcę się rozwijać , chcę
    pracować...
    Jedyna moja prośba: DAJCIE MI TĄ SZANSĘ... Jeżeli znajdzie się w Państa
    firmie stanowisko dla mnie - proszę o kontakt. Z mojej strony mogę
    zagwarantować olbrzymi zapał do pracy , mnóstwo energii i entuzjazmu:)))

    KONTAKT: Agnieszka Dworak tel.kom. 0-692-632-544 e-mail:
    A...@f...pl

    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka Dworak