PracaGrupypl.praca.dyskusje › wniosek do UP

  • 1. Data: 2004-09-08 09:18:59
    Temat: wniosek do UP
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Witam

    Musze mieć na chwile status bezrobotnego. W związku z tym udałem sie do UP
    po druki, i mam mały dylemat.Rok temu dostałem prace na umowe o dzieło od
    grudnia do konca lutego, potem od marca miałem umowe o prace w tej samej
    firmie. Ale podczas gdy pracowałem na umowe o dzieło cały czas miałem status
    bezrobotnego, zasugerowany opinią ze bezrobotnym sie nie jest wtedy gdy sie
    ma jakis dochód, a umowa o dzieło gwarantowała mi ten dochód w marcu. Wiec
    teraz doradzcie mi co mam wpisac w historii pracy czy pisac ze maiałem prace
    od marca czy od grudnia? Boje sie ze urzędasy z UP bedą miały jakis problem
    a mi zalezy na czasie.

    --
    Pozdr...Drag
    "- You are number six.

  • 2. Data: 2004-09-08 18:35:58
    Temat: Re: wniosek do UP
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > od marca czy od grudnia? Boje sie ze urzędasy z UP bedą miały jakis problem

    czekaj czekaj
    jeśli po umowie o dzieło wyrejestrowałes się z powodu podjęcia pracy na umowę
    na czas określony, to po prostu nie wpisuj tej umowy o dzieło w kartę, wpisz
    tylko umowę na czas określony i dołącz swiadectwo pracy:)
    magda