PracaGrupypl.praca.szukana › webmaster/grafik/muzyk chetnie podjemie prace w Poznaniu

  • 1. Data: 2004-12-13 11:42:02
    Temat: webmaster/grafik/muzyk chetnie podjemie prace w Poznaniu
    Od: "Tomek" <t...@h...pl>

    Chetnie podejme prace w f-mie z branzy reklamowej/e-commerce/IT.
    Interesuje mnie praca stala na terenie Poznania.

    Posiadam kilkuletnie doswiadczenie w projektowaniu stron internetowych,
    layoutow, corp. id's oraz prezentacji w technologii flash.
    Moge wykonywac rowniez zlecenia zwiazane z oprawa muzyczna projektow typu
    prezentacje mulitmedialne, strony flash itp.
    W wykonywanych przeze mnie pracach wykorzystuje z powodzeniem : HTML (CSS),
    PHP, MySQL, JavaScript oraz ActionScript.
    Korzystam z aplikacji Adobe Photoshop, Jasc Paint Shop Pro, Corel Suite,
    Macromedia Fireworks, Macromedia Dreamweaver,
    Macromedia Flash, Namo WebEdit, Namo FlashCreator, oprogramowania zwiazanego
    z edycja i obrobka dzwieku firm Native Instruments, Sony (Sonic Foundry),
    Syntrullium.

    Przykladowe projekty moga obejrzec Panstwo na stronie www.myportfolio.boo.pl
    / www.homesounds.tk

    Posiadam referencje scisle zwiazane z tym sektorem rynku.

    Biegle posluguje sie jezykiem angielskim.

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek

    t...@h...pl