PracaGrupypl.praca.szukana › * * wdrożeniowiec/konsultant ERP CRM, programista Access/VBA * *

  • 1. Data: 2007-01-16 19:27:40
    Temat: * * wdrożeniowiec/konsultant ERP CRM, programista Access/VBA * *
    Od: "sweet_dreams" <s...@o...pl>

    Witam,

    Jestem zeszłorocznym absolwentem Politechniki Łódzkiej na
    wydziale Organizacji i Zarządzenia, kierunek Zarządzanie i
    Inżynieria Produkcji, specjalność Systemy i Technologie
    Informacyjne. Prace magisterską zatytułowaną "Analiza i
    projektowanie systemów informacyjnych - budowa systemu zarządzania
    informacją dla Polskiej Nagrody Jakości" obroniłem na ocenę bardzo
    dobrą.

    Obecnie pracuję jako Asystent ds. Procesów Przemysłowych.

    Poszukuję pracy na stanowisku: analityka biznesowego,
    wdrożeniowca/konsultanta systemów klasy ERP, CRM, programisty
    Access/VBA

    Kwalifikacje:
    * Posiadam doświadczenie w programowaniu w VB.NET oraz VBA.
    * Nie obca mi jest teoria relacyjnych baz danych oraz SQL poparte
    doświadczeniem w środowisku MS Access.
    * Potrafię przeprowadzić analizę potrzeb oraz procesów biznesowych
    a wyniki tej analizy przedstawić za pomocą metod strukturalnych (DFD,
    SSADM, ERD).
    * Dzięki dwóm zrealizowanym projektom informatycznym posiadam
    doświadczenie związane z prowadzeniem projektów oraz analizy
    potrzeb.
    * Bardzo dobrze komunikuje się w języku angielskim zarówno w mowie
    jak i w piśmie.
    * Znam podstawy HTML oraz CSS.

    Jestem osobą odpowiedzialną, sumienną, komunikatywną, odporną na
    stres, potrafiącą analitycznie myśleć i generować nowe pomysły.

    Pracę jestem gotowy podjąć w Łodzi lub Warszawie.

    Zainteresowanym osobom/firmą prześle moje CV oraz list referencyjny z
    Philips Lightning Pabianice.

    Poważne oferty proszę kierować na adres skanski[USUN_TO]@o2.pl
    (usuwając z adresu [USUN_TO])

    Z poważaniem,