PracaGrupypl.praca.szukana › Każda zdalna ,chałupnictwo ,przyjmowanie telefonów

  • 1. Data: 2007-01-16 16:04:35
    Temat: Każda zdalna ,chałupnictwo ,przyjmowanie telefonów
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Bardzo proszę przeczytać do końca to nie szpan ,szukam pilnie pracy

    Witam serdecznie ,szukam pilnie pracy ,jestem inwalidą 2 grupy (
    widzę ,chodzę , słyszę ) inwalidztwo moje polega na chorobie kręgosłupa
    i trochę nerwy ,mam rentę w wysokości 525 zł , do grudnia 2006 roku
    byłem ankieterem ,robiłem ankiety towarów żywnościowych , przemysłowych
    Posiadam wykształcenie średnie niepełne
    Co mogę robić czyli co mógłbym robić co potrafię
    - praca zdalna czyli robiona w domu
    - prace administracyjne , prace przy wpisywaniu danych ,wystawianiu
    aukcji na allegro
    - szukanie danych w internecie
    - udzielanie informacji drogą internetową , telefoniczną ( dyżury
    telefoniczne na temat , TV-SAT ,sprzętu radiowego ,
    telewizji ,RTV ,telefonów komórkowych ,sprzętu audio-wideo , Wszystko
    co jest związane z sprzętem RTV i telefonami komórkowymi , inne do
    dogadania
    - montażu długopisów ,prostych urządzeń ,lutowanie wykluczone
    - admirowania forum dyskusyjnym ,pisania artykułów itd.

    Moje Wymagania
    Brak chciałbym zarabiać 200 do 300 zł ,możliwość podjęcia stałej
    współpracy , przede wszystkim zależy mi na tym abym miał zajęcie
    Istnieje Możliwość zatrudnienia mnie w ramach Państwowego funduszu osób
    niepełnosprawnych

    Moje warunki techniczne
    Komputer posiadam ,sprawny itd. ,nie ma tylko drukarki
    Internet dostęp stały bez ograniczeń
    Telefon komórkowy tak w sieci era ,możliwy numer telefonu w sieci
    idea ,dyżury na przemian
    Jestem po prostu pasjonatem dzwonienia i przyjmowania telefonów
    Mógłbym dzwonić po zwrocie kosztów rozmów telefonicznych ,mogę zainstalować
    telefon stacjonarny po zwrocie kosztów
    Kontakt
    Majl s...@i...pl
    Gadu gadu 3181428