PracaGrupypl.praca.szukana › trojmiasto i okolice

  • 1. Data: 2004-02-27 21:19:52
    Temat: trojmiasto i okolice
    Od: "seb666" <m...@s...pl>

    mam wyksztalcenie wyzsze (ekonomia) dobrze znam zarowno angielski jak i
    niemiecki, mam doswiadczenie w pracy w administracji panstwowej,staz w
    banku, dodatkowo montowalem instalacje satelitarne multifeed, instalowalem
    komputery z dostepem do internetu satelitarnego, tuningowałem komputery
    (chlodzenie woda/wyciszanie/inne bajery), skladalem komputery, serwisowalem
    komorki (simlock/uszkodzenia mechaniczne/ modyfikacja firmware/ zmiany
    jezyka), znam windowsy praktycznie na wylot (instalacja/serwis/sieci) bez
    problemow znajduje usterki w komputerach, buduje sieci komputerowe, znam sie
    takze na macintosh'u, tworzylem takze strony internetowe/loga
    opratora/tapety pulpitu (kolorowe) do nowych komorek z kolorowymi
    wyswietlaczami, obrabialem takze grafike i cyfrowe zdjecie, dodatkowo mam
    doswiadczenie w pracy w spedycji/ firmie transportowej (transport
    miedzynarodowy) poszukuje DESPERACKO pracy w trojmiescie
    s...@w...pl (przedstawiciele handlowi odpadaja)