PracaGrupypl.praca.szukana › ***Grafik***DTP***

  • 1. Data: 2004-02-27 20:11:37
    Temat: ***Grafik***DTP***
    Od: d...@o...pl

    Witam
    Jestem specjalistą komputerowej grafiki wydawniczej i reklamowej. Znam takie
    programy jak: CorelDraw, Adobe Photoshop, Adobe PageMaker, Macromedia Flash MX.
    Projektuje różnego rodzaju grafiki:
    - ulotki, foldery, wizytówki, kalendarze
    - grafika do stron WWW
    - tapety i logo do telefonów komórkowych
    - prezentacje multimedialne w PowerPoint i Flash

    Zajumuję się też składem i łamaniem tekstu z przygotowaniem do druku włącznie
    (zapis w formacie .ps.pdf).
    Projektuję tez w pełni funkcjonalne strony WWW w oparciu o HTML, Adobe
    ImageReady, Flash MX.

    Interesuję mnie współpraca z wydawnictwem lub Agencją Reklamową.
    Moje portfolio: www.grafikus.republika.pl
    pozdrawiam
    Dorota S.
    kontakt: d...@o...pl