PracaGrupypl.praca.dyskusje › torciki na zamowienie!!!

  • 1. Data: 2005-02-17 00:17:14
    Temat: torciki na zamowienie!!!
    Od: "waglik" <w...@w...pl>

    zrobimy na zamówinie pyszny torcik o każdym smaku i kształcie. Cena
    indywidualnie do uzgodnienia, zalezna od czasu i wkładu pracy. Wypróbuj nas,
    a oblizesz palce i bedziesz chciał jeszcze :)

    gg: 1795116
    e-mail: w...@w...pl

  • 2. Data: 2005-02-17 07:14:31
    Temat: Re: torciki na zamowienie!!!
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    "waglik" <w...@w...pl> wrote in message
    > gg: 1795116
    > e-mail: w...@w...pl

    Dlaczego mam przeczucie ze to prowokacja?

    FMT

  • 3. Data: 2005-02-17 09:50:53
    Od: "Minister" <b...@a...pl>

    > gg: 1795116
    > e-mail: w...@w...pl

    Na pewno jakaś solidna firma sobie takiego maila sympatycznego zakłada.
    I do tego jest całkowicie anonimowa, sporo chętnych sie zgłosi, jestem
    pewnien ;)

  • 4. Data: 2005-02-17 14:59:48
    Od: "tfuuu" <t...@p...pl>

    Wąglik na posypke? ;)