PracaGrupypl.praca.szukana › tłumaczenie tekstów angielskich i polskich

  • 1. Data: 2003-01-20 15:26:57
    Temat: tłumaczenie tekstów angielskich i polskich
    Od: "robert maszewski" <r...@i...pl>

    WITAM !
    Mogę tłumaczyć teksty angielskie na język ojczysty i na odwrót(prosze o info
    jakie są ceny za przetłumaczenie strony A4 czcionka 12 n.p) a także o
    krótkie teksty do sprawdzenia umiejętności, napewno nie jest to 100% perfekt
    jak to jest w przypadku zawodowców ale myślę, że wyniki mogą być
    zadowalające. Proszę o kontakt i fragmenty które byście chcieli zlecić mnie
    do przetłumaczenia(tylko nie za długie!!!)tak do 10 zdań aby mniej więcej
    mieć ocenę jakąś--------prosze osoby zajmujące się tym o info ile za ile
    tekstu można zarobić!

    PROSZE O KONTAKT OSOBY POWAŻNIE ZAINTERESOWANE!!! na maile:
    k...@o...pl
    k...@w...pl
    k...@h...pl
    k...@t...pl