PracaGrupypl.praca.szukana › Bydgoszcz wyższe doświadczenie w handlu szuka pracy

  • 1. Data: 2003-01-20 15:14:43
    Temat: Bydgoszcz wyższe doświadczenie w handlu szuka pracy
    Od: "Aga" <a...@x...wp.pl>

    Jestem specjalistką z ponad 4-letnim stażem pracy w zakresie administrowania i
    zarządzania działem handlowym
    i sprzedaży bezpośredniej. Załączam mój życiorys, zawierający informacje przydatne
    przy rozważaniu mojego zgłoszenia do pracy.
    Ostatnio wykonywaną przeze mnie pracą było prowadzenie działu handlowego w branży
    biurowej, następnie pracowałam jako przedstawiciel handlowy w tejże firmie
    handlowej. Na powierzonym mi stanowisku odpowiedzialna byłam za rozmowy z klientami,
    doradztwo techniczne i sprzedaż towarów oraz rozwój bazy handlowej, tworzenie
    i aktualizowanie bazy danych o klientach, przygotowywanie ofert handlowych. Ponadto
    pomagałam w pracy księgowości oraz uczestniczyłam w opracowywaniu strategii działu
    marketingu.

    W swoim dorobku zawodowym mam również pracę związaną z nadzorem nad grupami osób.
    Jako pracownik administracyjny przeprowadzałam kontrolę i nadzór nad powierzonymi mi
    placówkami, tj. Domami Pomocy Społecznej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.

    Jako pracownik w Państwa firmie chciałabym dalej wykonywać pracę, która dostarcza mi
    tak wiele satysfakcji. Pragnę także dodać, że dobrze się czuję pracując w zespole
    i posiadam doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku.

    Moimi atutami są komunikatywność, dynamizm, kreatywność oraz dobra organizacja pracy.

    Z poważaniem Agnieszka Theiss-Sierżęga