PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy w biurze, dziale marketingu lub Public Relations

  • 1. Data: 2002-05-16 06:48:23
    Temat: szukam pracy w biurze, dziale marketingu lub Public Relations
    Od: "Jurek" <j...@l...lodz.pl>

    Dzien Dobry.
    Poszukuje pracy na stanowisku specjalisty do spraw marketingu lub
    asystentki.

    Posiadam dyplom pomaturalny, specjalisty do spraw marketingu, zdobyty w
    Studium Biznesu, Ekonomii i Przedsiebiorczosci.

    Mam duze doswiadczenie w prowadzeniu biura oraz organizowaniu pracy
    menadzerom oraz osobom zarzadzajacym firma.

    W latach 1995-1997 pracowalam na stanowisku produkt manager w Biurze Uslug
    Konsultingowych gdzie tworzylam i obslugiwałam baze danych osob
    korzystajacych z posrednictwa wizowego. W roku 1997 objelam stanowisko
    asystenta w Centrum Usług Badawczych i Transferu Technologii Sp. z o.o.
    przy Lodzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Pracowalam tam rok. W latach
    1997-1999 pracowalam w firmie komputerowej Focus, oraz w Wojewodzkim
    Specjalistycznym Szpitalu im. Z. Radlinskiego na stanowisku sekretarki
    dyrektora i jednoczesnie inspektora do spraw marketingu medycznego. Do moich
    zadan nalezalo przygotowywanie ofert do Kas Chorych, prowadzenie marketingu
    uslug medycznych, prace w Komisji do spraw Zamowien Publicznych, obsluga
    sekretariatu. Od 1997 roku prowadzilam rowniez wlasna dzialalnosc, bylam
    wlascicielem firmy BitKomp zajmujacej sie szkoleniami komputerowymi i
    menadzerskimi. Firma została zawieszona w 2001 roku. W 1999 roku wrocilam do
    Lodzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego na stanowisko specjalisty gdzie
    obslugiwalam fundusz pozyczkowy. W firmie tej pracuje do dzis

    Jestem osoba biegle obsługujaca programy komputerowe, potrafie bardzo szybko
    pisac na maszynie i komputerze. Posiadam uzdolnienia plastyczne, bralam
    udzial w tworzeniu serwisu WWW.

    Renata Slusarska

    tel. 0(42) 6398085

    kom. 609717479