PracaGrupypl.praca.szukana › Jak szukać pracy, aby ją znaleźć?

  • 1. Data: 2002-05-16 07:35:23
    Temat: Jak szukać pracy, aby ją znaleźć?
    Od: "StarSoft" <p...@s...home.pl>

    Musisz się wyróżniać. Zaskocz pracodawcę. Pokaż się nieszablonowo.
    Dobra praca wcale nie trafia się najlepszym, lecz tym którzy potrafią się
    najlepiej zaprezentować i zwrócić na siebie uwagę.

    Pomoże Ci w tym prezentacja multimedialna w formie Twojego CV
    i portfolio. Zapytasz ile to kosztuje? Tylko 59 zł!

    MMCV to prezentacja multimedialna i specjalny edytor danych.
    Prezentacja zawiera działy: CV, List motywacyjny, Portfolio, Kontakt.
    CV ma specjalną opcję - gdy użytkownik najedzie kursorem na jakiś wiersz,
    rozwija się animowane okienko z dodatkowym opisem.
    List motywacyjny wcale nie musi być listem motywacyjnym, możesz tu
    wstawić dowolny tekst i zmienić nazwę przycisku na własną.
    Portfolio to galeria zdjęć, grafik, rysunków itp. Idealne dla zawodów,
    gdzie liczy się strona wizualna. Widok: miniaturki i pełny ekran.
    Dodatkowe funkcje: drukowanie CV, wysyłanie e-maila z treścią CV,
    podkład dźwiękowy.

    Rewelacją jest edytor danych. Nie ponosisz żadnych kosztów aktualizacji,
    bo dane wprowadzasz sam! Jest to specjalny, wygodny w użyciu program.

    Zobacz: www.mmcv.net lub pobierz demo MMCV (4,2 MB):
    www.mmcv.net/Download/mmcvDemo.zip

    MMCV z własną bazą danych możesz nagrywać na płyty CD-ROM
    i traktować jako swoje CV lub osobistą wizytówkę. Na pewno
    będziesz się wyróżniał!

    Zainwestuj w siebie. Gdzieś czeka na Ciebie lepsza praca!
    --
    StarSoft Multimedia & artblues
    www.mmcv.net

    --
    Przepraszamy za spam

  • 2. Data: 2002-05-16 08:25:48
    Temat: Re: Jak szukać pracy, aby j? znaleĽć?
    Od: GL <grendel@REMOVE_THIS.go2.pl>

    On Thu, 16 May 2002 09:35:23 +0200, "StarSoft"

    >Pomoże Ci w tym prezentacja multimedialna w formie Twojego CV
    >i portfolio. Zapytasz ile to kosztuje? Tylko 59 zł!

    ROTFL :)))))
    Wystarczy przejrzeć kilka przykładowych CV i listów motywacyjnych
    umieszczonych w serwisach o pracy.
    Podstawą dobrego CV i listu motywacyjnego są wiadomości w nim zawarte
    - jeśli człowiek nie ma czego tam napisać, to żadna multimedialna
    prezentacja mu nie pomoże... Już widzę, jak bezrobotny lata z laptopem
    po firmach, żeby swoją prezentację pokazać ;)... albo rozsyła CDromy.

    >Zainwestuj w siebie. Gdzieś czeka na Ciebie lepsza praca!

    tak... przy odsprzedawaniu tego programu następnemu frajerowi....

    GL

  • 3. Data: 2002-05-16 09:20:36
    Temat: Re: Jak szukać pracy, aby ją znaleźć?
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    :
    : Pomoże Ci w tym prezentacja multimedialna w formie Twojego CV
    : i portfolio. Zapytasz ile to kosztuje? Tylko 59 zł!

    Nie naciagaj ludzi na koszta. To nic nie da. Jesli pracy nie ma to zadna
    muldimedialna prezentacja chocby ze zlota byla zrobiona nic nie da. To jest
    tylko wyciaganie od bezrobotnych ludzi pieniadze ktorych nie maja.

    pozdrawiam
    waldi

  • 4. Data: 2002-05-16 09:29:15
    Temat: Re: Jak szukać pracy, aby j? znaleĄć?
    Od: "mika" <m...@p...onet.pl>

    > Podstawą dobrego CV i listu motywacyjnego są wiadomości w nim zawarte
    > - jeśli człowiek nie ma czego tam napisać, to żadna multimedialna
    > prezentacja mu nie pomoże...

    Święta prawda, forma nigdy nie przykryje braku treści.
    Ale jeśli treść jest warta uwagi, bo człowiek ma duże doświadczenie?
    Jeszcze u nas nie jest tak, że jak ktoś szuka pracy to jest bezrobotnym
    od roku na zasiłku, ma wykształcenie podstawowe i zero doświadczenia.
    Takiemu to faktycznie nic nie pomoże, nawet reklama telewizyjna.

    Każdy sam musi ocenić, jak się najlepiej "sprzedać"... Praca jest towarem.

  • 5. Data: 2002-05-16 12:19:51
    Od: GL <grendel@REMOVE_THIS.go2.pl>

    On Thu, 16 May 2002 11:29:15 +0200, "mika" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Święta prawda, forma nigdy nie przykryje braku treści.

    To tez nie do końca tak - pracowałem kiedyś w biurze doradztwa
    personalnego i przechodziły przez moje ręce setki CV i listów
    motywacyjnych. Muszę przyznać, że niektóre wyróżniały się na plus,
    niektóre na minus. Czasami wręcz doznawaliśmy niemiłego zaskoczenia,
    gdy wykształcona osoba z dość ciekawym doświadczeniem zawodowym
    przysyłała sztampowe CV, wymientolone, kiepsko wydrukowane, czy wręcz
    napisane na kartce w kratkę złożoną na czworo (nie było kasy na
    większą kopertę ?)... Czasami szczegóły potrafią zadecydować o wyborze
    pracownika, ale na 1 miejscu zawsze jest treść CV, a nie jego forma.

    GL

  • 6. Data: 2002-05-16 14:30:42
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "mika" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jakby praca byla towarem to by sie polki od niej uginaly w sklepach. W
    gospodarce rynkowej nie ma takiej mozliwossci by jakiegos towaru brakowalo na
    rynku.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl
    +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

  • 7. Data: 2002-05-17 05:20:59
    Od: "Vladbal" <d...@w...pl>

> [...]
    > Dobra praca wcale nie trafia się najlepszym, lecz tym którzy potrafią się
    > najlepiej zaprezentować i zwrócić na siebie uwagę.
    Zaraz zaraz. A co to jest "dobra praca"? Czy taka, ktora placi na przyklad
    18.000 zlotych miesiecznie przez pierwsze 5 lat, 7.000 przez nastepne trzy a
    potem zero do konca zycia?
    To konkretny przypadek Prezesa Zarzadu duzej firmy.. Jak go zwolnili, byl
    juz za stary. Obecnie jhest na rencie, dostaje jakies 700 zlotych na
    miesiac.

    Nie istnieje nic takiego, jak dobtra praca. Dobry moze byc tylko biznes. Tam
    tez trzeba pracowac, byc moze wiecej niz na etacie, ale w zamian ma sie
    mozliwosc wolnosci finansowej. W pracy na etacie - nigdy, zeby byla
    najlepiej platna.

    Vladbal

  • 8. Data: 2002-05-17 08:03:09
    Od: "n3on" <n...@o...stalowa-wola.pl>

    > mozliwosc wolnosci finansowej. W pracy na etacie - nigdy, zeby byla
    > najlepiej platna.

    wolnosc finansowa nie zalezy od sposobu zdobywania pieniedzy
    tylko od tego co z tymi pieniedzmi chce sie robic...

    pozdrawiam
    n3on

  • 9. Data: 2002-05-17 10:32:33
    Od: rk <r...@p...onet.pl>

    "WW" <w...@p...rtk.net.pl> napisal:

    >Jakby praca byla towarem to by sie polki od niej uginaly w sklepach. W
    >gospodarce rynkowej nie ma takiej mozliwossci by jakiegos towaru brakowalo na
    >rynku.

    A gdzież ty dojrzał tę gospodarkę rynkową, chyba nie w Polsce?

    Robert Kamiński
    r...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-05-17 11:02:02
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

> [...]