PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy w PŁOCKU lub w okolicach

  • 1. Data: 2003-03-30 20:56:41
    Temat: szukam pracy w PŁOCKU lub w okolicach
    Od: "LENKA" <s...@w...pl>

    szukam pracy w szkolnictwie lub osrodkach opiekunczo - wychowawczych, moze
    tez byc praca w ksiegarni...mysle ze nietuzinkowa by byla ze mnie opiekunka
    dla przesympatycznego szkraba..z zawodu jestem pedagogiem oraz ksiegarzem,
    mam 5 letni staz pracy z dziecmi uposledzonymi umyslowo...jestem mloda,
    dyspozycycjna, posiadam wlasny samochod....mam glowie wiele ciekawych
    pomyslow, chcialabym sie zrealizowac i nie byc tylko szarym czlowieczkiem,
    mam przeslanie, uwielbiam poswiecac czas naszym malym skarbom..praca z
    dziecmi to , to co kocham najbardziej robic..z doswiadczenia wiem ze i One
    uwielbiaja ze mna spedzac czas, czekam na oferty

    kontakt:
    p...@w...pl
    607463302