PracaGrupypl.praca.szukana › anglistka (poznan)

  • 1. Data: 2003-03-30 20:32:59
    Temat: anglistka (poznan)
    Od: "yvonne" <y...@e...pl>

    Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych. Ukończyłam
    również studia magisterskie o kierunku komunikacja i zarządzanie zasobami
    informacji na UAM w Poznaniu.

    Posiadam już duże doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego, prowadziłam
    bowiem kursy języka angielskiego dla osób o zróżnicowanym poziomie przez dwa
    lata pracowałam w szkole podstawowej, obecnie pracuję w szkole średniej.
    Poza tym staram się brać udział we wszelkich warsztatach metodycznych.
    Chciałabym od września podjąć pracę w szkole językowej dla młodzieży
    licealnej i osób dorosłych.

    Iwona Kuciak kom.0-600-139-367