PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy najchetniej na slasku..............

  • 1. Data: 2003-05-11 10:58:58
    Temat: szukam pracy najchetniej na slasku..............
    Od: "Kamilka" <b...@o...pl>

    witam jestem studentka pierwszego roku pedagogiki.mam 21 lat i obecnie
    mieszkam niedaleko warszawy ale szukam pracy najchetniej jakiejs biurowej
    na terenie woj.slaskiego a najbardziej gliwice i okolice powiatu gliwickiego
    , zabrze itp.
    poprzednia praca w jakiej pracowalam byla to asystentka dyrektora-sekretarka
    Wykształcenie: Średnie z maturą (ukończone Technikum Kolejowe w
    Warszawie)
    Rozpoczęte studia na wydziale Pedagogiki w trybie
    Zaocznym w Wyższej Szkole Społeczno - Ekonomicznej
    W Warszawie z filią w Grodzisku Maz.
    Przebieg Pracy: Od 1999 do 2001r. praca czasowa/dorywcza na okres
    ferii i wakacji w Drukarni oraz pomoc w supermarkecie.
    Od czerwca 2002 do dnia 23.04.2003 praca na
    Stanowisku asystentka dyrektora - sekretarka w Studium
    Edukacji Kadr - Centrum Oświatowe (Policealne
    Studium) w Warszawie
    Umiejętności: Dobra znajomość obsługi:
    . Faxu
    . Xero
    . Komputera - różne programy
    Łatwość nawiązywania kontaktów, przyjacielski
    Stosunek do ludzi, zdolności manualne
    Języki obce: średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego
    Zainteresowania: muzyka, teatr, kino, literatura
    turystyka piesza i rowerowa.
    Cechy charakteru: obowiązkowa, konsekwentna, dyspozycyjna

    Kamila