PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA STUDENTKA SZUKA BIUROWEJ

  • 1. Data: 2003-05-11 10:10:33
    Temat: WARSZAWA STUDENTKA SZUKA BIUROWEJ
    Od: m...@o...pl

    Witam,

    Mam 21 lat, mieszkam w centrum Warszawy
    i studiuje zaocznie turystyke (2 rok, 4 semestr).
    Wczesniej pracowalam jako referent do spraw administracyjno-biurowych.
    W kwietniu odbyłam praktyki w biurze podrózy.
    Ukonczylam kurs jezyka angielskiego w English Language College i potrafie ten
    jezyk dobrze, znam sie na obsludze komputera (Word, Excel, Outlook Express)
    oraz innych
    sprzetów biurowych (fax, xero).
    Jestem osoba towarzyska, bardzo chcialabym wykorzystac swoje dotychczasowe
    umiejetnosci i zdobyc nowe doswiadczenie. Najchetniej podjęłabym prace biurowa,
    ale takze moge zostac ekspedientka w butiku lub kelnerka.
    Monika