PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracodawcy › Re: szukam pracodawcy
    From: "Thomas Schwarz" <t...@s...de>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: szukam pracodawcy
    Date: Sun, 13 Jul 2003 20:53:54 +0200

    Witam,
    przesledzilem caly ten watek i pare moich osobistych uwag:
    - pisanie tutaj nie jest bezsensowne. Naleze do tych ktorzy te ogloszenia
    czytaja. Prowadze firme software ktora od czasu do czasu zatrudnia ludzi do
    nowych projektow. Do tej pory za posrednictwem tego forum doszlo do
    wspolpracy z 8 ludzmi
    - Problemem jest rzeczywiscie znalezienie kogos, kto konkretnym kryteriom
    odpowiada, ogloszenia sa bardzo czesto malo precyzyjne i widac ze osoby
    ktore je daja nie zastanawiaja sie nad tym kto i jak je czyta. Maly
    przyklad: Jezeli w samym niusie stoi tylko tekst, ze ktos szuka pracy a
    pozostale informacje sa linkiem do innej strony, to dla mnie osobiscie jest
    to duze utrudnienie - zanim sie mniej wiecej dowiem, o co chodzi musze
    przejrzec pare stron, a to wyymaga czasu.
    - Z mojego punktu widzenia jako pracodawca pozytywnym jest sam fakt, ze
    osoby szukajace pracy oglaszaja sie tutaj - jest dla mnie wskazowka, ze
    oglaszajacy sie jest aktywny.
    - na zadna z ofert nie odpowiedzialem nigdy na forum, wszystkie odpowiedzi
    kierowalem zawsze indiwidualnie do konkretnych osob ktore sie tutaj
    oglosily, stad tez fakt, ze pod watkami jest malo odpowiedzi nie ma moim
    zdanie wiele wspolnego z tym, na ile z tych watkow poszly maile bezposrednio
    do nadawcow.

    pozdrawiam wszystkich tutaj sie oglaszajacych i zycze powodzenia

    Thomas Schwarz