PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam firmy posredniczacej przy szukaniu pracy

  • 1. Data: 2004-06-01 23:38:23
    Temat: szukam firmy posredniczacej przy szukaniu pracy
    Od: "Krzychoo" <h...@f...onet.pl>

    chodzi mi o firme ktora posredniczy przy szukaniu pracy za granica dla
    lekarza po starzu. chcialbym wyjechac do anglii. chociaz w rachube wchodza
    tez inne kraje anglojezyczne.
    moze ktos z was znalazl w ten sposob prace?

    pozdrawima

  • 2. Data: 2004-06-04 17:01:00
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "Krzychoo" <h...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tez inne kraje anglojezyczne.
    > moze ktos z was znalazl w ten sposob prace?

    www.praca.gov.pl znajdziesz firmy posiadające zezwolenie na prowadzenie
    pośrednictwa pracy za granicą; jednak nie rozczaruj się... 70% z tych firm
    zajmuje się marynarzami, nie mniej jednak znajdziesz też firmy, które
    zajmują się lekarzami.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl/popr_form_pyt_i_odp.htm

  • 3. Data: 2004-06-04 17:43:39
    Od: g...@p...onet.pl

    > lekarza po starzu.

    i, oczywiscie, masz papiery na dysgrafie?

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2004-06-04 21:39:21
    Od: "Krzychoo" <h...@f...onet.pl>

    > i, oczywiscie, masz papiery na dysgrafie?

    ups, tak mi wstyd. kazdemu sie zdarza :p