PracaGrupypl.praca.szukana › studentka dziennikarstwa w Warszawie

  • 1. Data: 2002-10-20 20:43:15
    Temat: studentka dziennikarstwa w Warszawie
    Od: "Maja Gajewska" <m...@l...com.pl>

    witam,
    mam 23 lata, studiuję dziennikarstwo. Lubię gdy wokół mnie dzieję się więcej
    niż dużo.
    Wyzwania stanowią dla mnie projekty uznane przez większość za niemożliwe do
    zrealizowania.
    udowadniam, że to nieprawda. Nie istnieją dla mnie słowa "nie można", "nie
    da się".
    Tego samego oczekuję od ludzi z którymi pracuję.
    Posiadam doświadczenie zawodowe w TVP, teleizyjnej stacji komercyjnej
    itygodniku ogólnopolskim.
    Szukam pracy na zlecenie/ fakturę/stałej w srodowisku dziennikarskim lub
    pokrewnym w Warszawie.

    cv na zyczenie
    m...@l...com.pl