PracaGrupypl.praca.szukana › Politolog Szuka Pracy

  • 1. Data: 2002-10-20 18:53:29
    Temat: Politolog Szuka Pracy
    Od: "Maciej Mackowiak" <m...@l...pl>

    Szanowni Państwo:
    Jestem młodym, ambitnym człowiekiem obsługującym komputer, z uregulowanym s
    tosunkiem do służby wojskowej. Pragnę podjąć pracę w poważnej Firmie, w któr
    ej mógłbym się rozwinąć zawodowo i mieć możliwość działania dla jej rozwoju.
    Moja dotychczasowa praca wymagała łatwości w nawiązywaniu kontaktów z k
    lientami, co nie sprawiało mi problemów. Musiałem być także odpowiedzialny z
    a powierzone mi środki finansowe. Byłem także upoważniony do przeprowadzania
    wstępnych negocjacji z klientami instytucjonalnymi, innym z moich obowiązków
    było odpowiednie wystawienie i zaprezentowanie asortymentu, co nie jednokrot
    nie wiązało się z prezentacjami poza miejscem pracy. W czasie praktyk studen
    ckich do moich podstawowych obowiązków należało: przedstawienie oferty handl
    owej, oraz zapewnienie prawidłowej komunikacji między klientami a pracownika
    mi firmy.
    Podczas okresu studiów do moich głównych zainteresowań należała tematyka Un
    ii Europejskiej, a moim szczególnym zainteresowaniem była historia Wspólnot
    oraz wszystko co jest związane z ubieganiem się Polski o członkostwo. Temate
    m mojej pracy magisterskiej jest "Droga polski do Unii Europejskiej".
    Jestem człowiekiem pogodnym, niekonfliktowym, potrafiącym zorganizować sobie
    pracę, zaangażowanym w to co robię, otwartym na zmiany.
    Nie boję się nowych wyzwań, a powierzone obowiązki wykonuję sumiennie.
    Uważam, iż 4 letnie doświadczenie w handlu, roczna praktyka w firmie Seonet
    oraz zdobyta wiedza podczas studiów licencjackich i magisterskich pozwolą mi
    spełnić Państwa oczekiwania.
    Jeżeli profil i zakres moich umiejętności spełni wymogi Firmy w stosunku do
    potencjalnego stanowiska, uprzejmie proszę o umożliwienie osobistej prezenta
    cji podczas bezpośredniego spotkania.

    tel. 607 859 508 lub m...@l...pl
    z powa
    żaniem