PracaGrupypl.praca.szukana › sekretarka/recepcjonistka/biurowa

  • 1. Data: 2003-09-12 08:35:59
    Temat: sekretarka/recepcjonistka/biurowa
    Od: "agnieszka tyrała" <a...@g...pl>

    Szanowni Państwo

    Ostatnie 4 lata swojej kariery zawodowej spędziłam na pracy w dwóch
    dużych
    firmach. Pełniłam tam role sekretarki, pracownika biurowego, operatora baz
    danych jak i pracownika ds. obsługi klientów.

    Obecnie poszukuję pracy na stanowiskach:
    sekretarka
    pracownik biurowy
    pracownik ds. obsługi klientów
    recepcjonistka

    Jestem pracownikiem solidnym, zdyscyplinowanym posiadającym wszelkie
    kwalifikacje umożliwiające podjęcie mi pracy na w/w stanowiskach.

    Moje CV dostępne jest na stronie:
    http://members.chello.pl/j.tyrala/cv.html

    Ze względu na fakt iż jestem studentką (w pełni dyspozycyjną - zajęcia
    odbywają się tylko w soboty i niedziele), która nie ukończyła jeszcze 26
    roku życia, istnieje możliwość zatrudnienia mnie na - umowę zlecenie

    Bardzo prosze o kontakt: 605-660-880
    lub email: a...@g...pl