PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o płacę - branża medyczna ?

  • 1. Data: 2002-10-17 16:52:02
    Temat: pytanie o płacę - branża medyczna ?
    Od: "Pablos" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    W przyszłym tygodniu w Warszawie będę miał rozmowę w firmie branży
    medycznej, mającej oddziały na terenie kraju a praca dotyczyć będzie
    stanowiska ogólnie jako informatyka- help desk użytkowników LAN. W związku z
    tym jeśli padnie pytanie o oczekiwania finansowe, ile mogę rządać lub
    "chcieć otrzymać ". Dodam że mam wyższe wykształcenie, dobry angielski i w
    sumie doświadczenie w kilku firmach łącznie 4 lata.
    Proszę podajcie jakieś sugestie ewentualnie jak umiejetnie w temacie wybrnąć
    i ile się wycenić wg. Waszych opinii, aby nie być "drogim lub tanim
    pracownkiem" !!!!

    Pozdrawiam
    Pablos

  • 2. Data: 2002-10-18 07:01:28
    Temat: Re: [nowe] Do wszystkich!!!!
    Od: QLmenn <j...@s...place>

    Witam:)

> [...]
    > tym jeśli padnie pytanie o oczekiwania finansowe, ile mogę rządać lub
    ^^^^^^
    niewiele...

    > "chcieć otrzymać ". Dodam że mam wyższe wykształcenie, dobry angielski i w
    > sumie doświadczenie w kilku firmach łącznie 4 lata.

    moze dobry angielski, ale slaby polski ;D zwlaszcza jak na "wyzsze
    wyksztalcenie" ;P

    sorry za przytyk :) no offense pls :) to bylo DO WSZYSTKICH !!!!!!! :((((

    z kond, z kąd, s kond - zamiast skąd
    odświerz - zamiast odśwież
    rzycie - zamiast życie
    wogule - zamiast w ogóle
    itd. itp. etc. etc. etc. .........

    sam, cholera, zaczynam przez takich ludzi zle pisac i miec watpliwosci
    po paru latach ogladania na necie takich "kfiatkuf" :(((

    i nawet slowniki w outlooku i innych pisadlach nie pomagaja???! :(

    pzdr:)))

    QLmenn

  • 3. Data: 2002-10-18 07:41:32
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > moze dobry angielski, ale slaby polski ;D zwlaszcza jak na "wyzsze
    > wyksztalcenie" ;P

    Przepraszam, możesz mnie oświecić, gdzie w wyrażeniu "wyższe wykształcenie"
    jest błąd?

    pozdr.
    artur

  • 4. Data: 2002-10-18 09:11:49
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, możesz mnie oświecić, gdzie w wyrażeniu "wyższe
    wykształcenie"
    > jest błąd?

    Chodzi pewnie o "ogonki". Ale wg mnie jest to zgodne z jakas tam zasada, ze
    nalezy umozliwic przeczytanie takiego postu ludziom, ktorych klient poczty
    jest np. inaczej kodowany.

    MarP

  • 5. Data: 2002-10-18 09:20:51
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

> [...]
    ze
    > nalezy umozliwic przeczytanie takiego postu ludziom, ktorych klient poczty

    wtedy "krytyk" takze by nie uzywal polskich liter, a jednak uzyl.

    pozdr.
    artur

  • 6. Data: 2002-10-18 10:35:57
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, możesz mnie oświecić, gdzie w wyrażeniu "wyższe
    wykształcenie"
    > jest błąd?

    Nie tyle mu chodziło o błąd w tym wyrażeniu tylko, że osoba zwłaszcza z
    wyższym wykształceniem popełnia tyle błędów.

  • 7. Data: 2002-10-18 11:07:31
    Temat: Re: pytanie o płacę - branża medyczna ?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Znów czepiacie się czyichś wypowiedzi, lepiej odpowiedźcie na postawione
    pytanie, bo sam jestem ciekaw !!!

    Wrangler

  • 8. Data: 2002-10-18 13:10:14
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

    > W przyszłym tygodniu w Warszawie będę miał rozmowę w firmie branży
    > medycznej

    Mozesz sprecyzowac jaka to firma z branzy medycznej? Bo inna kasa dysponuja
    jakies ogolnie pojete osrodki zdrowia, inna kase maja firmy sprzedajace
    wszelkiego rodzaju urzadzenia techniczne dla medycyny, a jeszcze inna
    (zdecydowanie najwieksza, chociaz wcale nie oznacza to ze beda chcieli
    podzielic sie z pracownikiem ;)) posiadaja firmy farmaceutyczne.

    Maxx