PracaGrupypl.praca.szukana › :::::...::: programista :::...::: webdeveloper :::...:::::

  • 1. Data: 2002-08-23 08:30:52
    Temat: :::::...::: programista :::...::: webdeveloper :::...:::::
    Od: "Zebian" <z...@p...fm>

    Moja szczegółowa oferta znajduje się pod adresem www.sgk.poznan.pl

    Poszukuje pracy jako WEBMASTER/PROGRAMISTA INTERNETOWY (również grafik)
    Doskonała znajomość PHP/MySQL, także PHP w połączeniu z MSSql, poza tym
    HTML, DHTML, JS, CSS
    i wszystko co potrzebne przy budowie profesjonalnych serwisów www.
    Najwygodniej serwisy buduje przy wsparciu oprogramowania Macromedia
    (Fireworks, Dreamweaver, HomeSite)
    Poza tym dobrze orientuje się w zagadnieniach poligraficznych.
    Linki do nie których wykonanych przeze mnie serwisów.
    - www.tds.com.pl (PHP+MySQL)
    - www.advis.pl (PHP+MySQL)
    - www.dentaldepot.pl (w trakcie realizacji)(PHP+MySQL)
    - pbl.ibl.poznan.pl (PHP+Oracle8)
    - www.erotic-chat.pl (PHP+MySQL)
    - www.delta.poznan.pl (w trakcie realizacji)(PHP+MySQL)
    - www.sremsong.kdm.pl (w trakcie realizacji)(PHP+MySQL)
    - www.ekontakt.pl (PHP+MySQL)
    Jako największy projekt uważam wykonanie Intranetu dla działu HR w Kompani
    Piwowarskiej SA
    mam również na koncie intranet firmy ADVIS (PHP+MySQL) dla której
    wykonywałem wszystkie wyżej wymienione serwisy.
    Oba dostępne Intarnety dostępne są za Firewallem jeżeli bedzie taka potrzeba
    mogę odkryć je na kilkanaście minut podanego IP)

    Oczekuję tylko poważnych ofert.

    Mile widziana praca na etat, ale dopuszczam także możliwość
    współpracy na zasadzie fakturowania gdyż prowadzę działalność gosp.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Strugarek