eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana › Office manager
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-08-23 08:20:07
    Temat: Office manager
    Od: "Kasik" <k...@w...pl>

    Doświadczona, ambitna, Znajomość zasad organizacji, tworzenia i
    funkcjonowania podmiotów gospodarczych, dobra znajomość zagadnień prawa
    pracy i prawa cywilnego, rynku ubezpieczeń i leasingu. Zdolności techniczno
    organizacyjne, kurs samodzielnego księgowego, wykształcenie wyższe, prawo
    jazdy kat. "B" doskonała znajomości komputera (systemów MS Windows
    95/98/Me/NT4/2000, aplikacji biurowych: MS Office (Word, Excel, Access,
    PowerPoint, Photo Editor) PŁATNIK (w tym również przekazywanie dokumentów
    drogą elektroniczną), programy finansowe: Symfonia (FiK, ŚT, KiP,
    Sprzedaż), Raks, SŁOŃ aplikacje bankowe (Home Banking), obsługa poczty,
    internetu,. Szuka pracy najlepiej jako office manager lub inne.



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1