PracaGrupypl.praca.szukana › problem wałęsających się psów

  • 11. Data: 2002-03-20 08:34:31
    Temat: Re: problem wałęsających się psów
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    waldemar odezwal(a) sie tymi slowy:

    > A dlaczego zaraz morderca?

    hm, rozwiazanie problemu za pomoca celnej strzaly z ostrym
    grotem jest chyba dosc jednoznaczne?

    > A jesli juz to takie walesajace sie kundle powinny zostac
    > wylapywane i usypiane.

    ludzie tez? w koncu tez sie walesaja, i tez stanowia zagrozenie.
    eliminujemy wszystko i wszystkich ktorych uwazamy za tych
    nieprzydatnych? a masz pewnosc, ze jestes przydatny?

    poza tym wez laskawie pod uwage, ze kolega felelek proponuje
    tutaj ze popelni przestepstwo okreslone art. 5, 6, 33 ustawy z
    dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierzat- proponuje zlamanie
    prawa za oplata. wnioski sam wyciagaj.

    > waldi

    Nahia

  • 12. Data: 2002-03-20 08:34:47
    Temat: Re: Odp: idiotom, re: problem wałęsającychsię psów; AUTOR
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    Ewa.B odezwal(a) sie tymi slowy:

    > nikt nie ubliza twojemu zajeciu i temu co robisz.

    z calym szacunkiem- JA ublizam jego zajeciu. polega ono
    mianowicie na tym, ze kolega felelek zrobil / kupil sobie
    kusze czy tez luk, nevermind, i za pieniadze zabija te
    wlasnie bezpanskie psy. bezprawnie zabija. i robi to, bo
    rajcuje go obdarcie psiaka ze skory i powieszenie jego
    scierwa na plocie wlasciciela.

    > Jakze prosta sprawa dla niego jest uspienie zwierzecia...

    potepiasz waldiego za chec uspienia, a nie masz nic przeciw
    zabijaniu za pomoca strzaly? zastanawiasz mnie.

    > ewa

    Nahia

  • 13. Data: 2002-03-20 08:35:04
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    Aniela odezwal(a) sie tymi slowy:

    > A moze masz podpisane umowy z gminami? ile placa za kazdego
    > odlowionego psa?

    ODSTRZELONEGO. nie odlowionego. on je zabija. strzalami.

    > Anka

    Nahia

  • 14. Data: 2002-03-21 08:34:41
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nahia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > waldemar odezwal(a) sie tymi slowy:

    > ludzie tez? w koncu tez sie walesaja, i tez stanowia zagrozenie.
    > eliminujemy wszystko i wszystkich ktorych uwazamy za tych
    > nieprzydatnych? a masz pewnosc, ze jestes przydatny?

    Masz racje. Ludzi tez trzeba eliminowac zwlaszcza tych co sa nieprzydatni,
    bezrobotni /problem bezrobocia sam zniknie/, nieuleczalnie chorych, tych ktorych
    leczenie jest zbyt kosztowne, pijakow oraz nawiedzonych obroncow walesajacych
    sie psow.
    Mnie nie poniewaz nie zaliczam sie do zadnej z tych grup:))

    waldi