PracaGrupypl.praca.szukanaproblem wałęsających się psów › Re: Odp: idiotom, re: problem wałęsającychsię psów; AUTOR
    From: Nahia <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Odp: idiotom, re: problem wałęsającychsię psów; AUTOR
    Date: Wed, 20 Mar 2002 08:34:47 GMT
    Sender: n...@p...onet.pl@pc50.zgora.cvx.ppp.tpnet.pl

    Ewa.B odezwal(a) sie tymi slowy:

    > nikt nie ubliza twojemu zajeciu i temu co robisz.

    z calym szacunkiem- JA ublizam jego zajeciu. polega ono
    mianowicie na tym, ze kolega felelek zrobil / kupil sobie
    kusze czy tez luk, nevermind, i za pieniadze zabija te
    wlasnie bezpanskie psy. bezprawnie zabija. i robi to, bo
    rajcuje go obdarcie psiaka ze skory i powieszenie jego
    scierwa na plocie wlasciciela.

    > Jakze prosta sprawa dla niego jest uspienie zwierzecia...

    potepiasz waldiego za chec uspienia, a nie masz nic przeciw
    zabijaniu za pomoca strzaly? zastanawiasz mnie.

    > ewa

    Nahia