PracaGrupypl.praca.szukana › praca w domu

  • 1. Data: 2002-12-17 21:40:21
    Temat: praca w domu
    Od: "__user__" <m...@g...pl>

    Poszukuje pracy zdalnie streowanej tzn do wykonywania w domu, poniewaz
    jestem studentka studiow dziennych.

  • 2. Data: 2003-03-02 14:19:06
    Temat: Odp: praca w domu
    Od: "Mała" <m...@b...pl>

    Jeśli jest Pani chętna podjąć pracę na własny rachunek, mam dla Pani
    propozycję. Nie mogę Pani zatrudnić, ale mogę zaoferować darmowe szkolenia
    (nawet zagraniczne) i pomoc, aby nauczyć Pania nowego zawodu, który da Pani
    szansę na całkiem ciekawe i realne zarobki.
    Wysokość zarobków zależy jedynie od Pani. Możemy mówić od pieniądzach rzędu
    kilkuset złotych, a nawet kilku, kilkunastu tysięcy.
    Dzięki firmie, z która współpracuję, może nauczyć się Pani nowych
    rzeczy, a także zapracować na własną niezależność. Wszystko zależy jednak od
    Pani zapatrywań. Czy chce Pani tylko pracy na etacie, czy chce Pani
    możliwości zarobkowania, bez ponoszenia kosztów.
    Dodam, że praca nie ma charakteru akwizycji, a konsultanta w branży
    dietetycznej i kosmetycznej oraz wymaga wkładu kilkuset złotych na towar,
    który jednak
    pomagamy Pani sprzedać. Jesteśmy firmą dobrze zorganizowaną, która oprócz
    zaplecza szkoleniowego, posiada ścisły plan pracy. Pracujemy w grupach,
    wspieramy się nawzajem, choć i indywidualista może znaleźć u nas miejsce.
    Jeśli jest Pani zainteresowana rozmową, to proszę o zwrotny mail, a podam
    szczegóły.

    Pzdr.
    Anna Kamińska