PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Rosji??

  • 1. Data: 2006-02-15 10:30:24
    Temat: praca w Rosji??
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    Witam,
    ktoś zna może jakies serwisy polskie z pracą w Rosji??
    może już ktoś pracował i mógłby się podzielić wrażeniami??
    nie szukam pracy jakiejś specjistycznej, chciałbym poduczyć
    się języka rosyjskiegi i pozwiedzać ten kraj ale od czgo zacząć??

    Grzesiek

  • 2. Data: 2006-02-15 13:46:29
    Temat: Re: praca w Rosji??
    Od: "asd" <a...@a...pl>

    > się języka rosyjskiegi i pozwiedzać ten kraj ale od czgo zacząć??

    proponuje zaczac od koniecznosci posiadania zezwolenia na prace w rosji.

  • 3. Data: 2006-02-15 17:16:31
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie szukam pracy jakiejś specjistycznej, chciałbym poduczyć
    > się języka rosyjskiegi i pozwiedzać ten kraj ale od czgo zacząć??

    oprocz zezwolenia musialbys byc jakims na prawde wykwalifikowanym specjalista, zeby
    Cie rosjanie zatrudnili, a poza tym w tym kraju sie na prawde zapieprza po 10h
    (jesli ci ktos ma placic rzeczywiscie), tak wiec "pojade se popracuje i pozwiedzam"
    to zapomnij o tym po prostu, szczegolnie ze nie znasz jezyka

    Wojtek

  • 4. Data: 2006-02-15 19:16:47
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    Może są jakieś firmy, które np. potrzebuje studentów na okres wakacyjny??
    A język prościzna podobny do polskiego, znam go dobrze ale warto uczyc sie
    go w kraju gdzie jest językiem ojczystym.
    Póki człowiek młody to chciałem sobie popracowac i pozwiedzac ale widac
    Rosja nadal niedostępna:(
    A kraje zachodnie to nie to samo.

    Grzesiek

  • 5. Data: 2006-02-15 22:09:56
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > A język prościzna podobny do polskiego, znam go dobrze ale warto uczyc sie
    > go w kraju gdzie jest językiem ojczystym.

    gdybys go znal cokolwiek, znalezienie informacji o serwisach o pracy i
    ograniczeniach, a take o sytuacji rynkowej zajełoby Ci 5 minut. Chyba, ze tu chodzi
    o cos innego ?
    Wojtek