PracaGrupypl.praca.szukana › praca dodatkowa - administracja małej sieci - Warszawa i okolice

  • 1. Data: 2002-09-04 14:46:13
    Temat: praca dodatkowa - administracja małej sieci - Warszawa i okolice
    Od: "welon" <w...@f...pl>

    Poszukuję pracy w charakterze administratora małej sieci komputerowej.

    Aktualnie administruję siecią ok 10 PC. (możliwa rekomendacja) gdzie
    zbudowałem sieć, skonfigurowałem, zrobiłem dostęp do internetu itd..
    Poszukuje pracy dodatkowej, po godzinie 18.00 (dozwolone wyjątki) na
    umowę-zlecenie w Warszawie lub Łomiankach i okolicach.

    Na wszelki pytania chętnie odpowiem.
    Wojciech Welman
    502514265