PracaGrupypl.praca.dyskusje › obsluga plotera

  • 1. Data: 2004-09-06 21:17:40
    Temat: obsluga plotera
    Od: "maciek tkaczyk beerhouser" <b...@D...pl>

    witam

    znalazlem oferte pracy grafika obslugujacego ploter,
    ale nie chca portfolio, z czego wniosek, ze moze byc to
    typowo mechaniczna praca. moze ktos wie po co
    napisali grafik? a nawet jesli to zwykla prosta robota
    to ile kasy mozna dostac? ktos sie orientuje?

    pozdr

    --
    bh

  • 2. Data: 2004-09-07 05:45:47
    Temat: Re: obsluga plotera
    Od: "SMi" <s...@w...op.pl>

> [...]
    > typowo mechaniczna praca. moze ktos wie po co
    > napisali grafik? a nawet jesli to zwykla prosta robota
    > to ile kasy mozna dostac? ktos sie orientuje?

    Dlatego ze nawet do obslugi plotera trzeba miec zmysl graficzny/wyobraznie
    (konwertowanie do EPS). Praca jest mechaniczna nie da sie ukryc - wlozenie
    foli, wyciecie, odklejenie, przyklejenie, zmiana foli, wyciecie, odklejenie
    itd. Co do kasy to roznie bo po swoim przykladzie i rozeznaniu wiem ze od
    800 do 1800 mozna spokojnie wyciagnac tak jest na dolnymslasku.