PracaGrupypl.praca.dyskusje › netprofit.pl. czy ktos zna ich wiarygodnosc...?

  • 1. Data: 2003-01-03 14:34:57
    Temat: netprofit.pl. czy ktos zna ich wiarygodnosc...?
    Od: "Sebastian Karbowniczek" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    zapisalem sie ostatnio do Netprofit.pl.... jest to firma rzekomo rozsylajaca
    maile i ankiety na skrzynke, za co inkasuje sie pieniadze. Jednak mimo
    zapisania sie i polecenia 2 osob, nie przyslali jeszcze zadnego maila.
    Chcialbym sie poradzic drogich listowiczow, czy jest to firma wiarygodna,
    czy ktos mial juz kontakt z nimi i czy ktos juz kiedykolwiek na tym cos
    zarobil...?
    za odpowiedz z gory dziekuje
    pozdrawiam
    Sebastian Karbowniczek

  • 2. Data: 2003-01-03 16:54:11
    Temat: Re: netprofit.pl. czy ktos zna ich wiarygodnosc...?
    Od: "Bart" <b...@t...pl>

    Jak masz nie zawiele czasu to sie w to nie baw.
    Wiecej bedzie cie prad kosztowal niz zarobisz ,
    ale jak bedziesz wytrwaly to mozesz zaczac zarabiac

    Użytkownik "Sebastian Karbowniczek" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:av472g$7j0$1@news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-01-03 18:54:25
    Od: "Robert Jendraszyk" <r...@p...onet.pl>

    Ja się zapisałem już bardzo dawno temu i dostałem przez ten czas kilka
    maili. A od około roku nie dostałem zadnego. Gra nie warta swieczki. Też
    spodziewałem się dużo a tak na prawdę to nic nie ma. Szczeże mówiąc
    zapisałem sie tez do innych takich "magicznych portali" i szybko z tego
    zrezygnowałem bo zanim bym dostał jakiś czek to bym miał 10 lat wiecej.
    (porównałbył to do odganiania śniegu małą łyżeczką - prędzej stopnieje niż
    go sie przezuci)
    pozdrawiam