PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurier

  • 1. Data: 2002-09-08 23:38:46
    Temat: kurier
    Od: "Robert Młynarczyk" <r...@w...pl>

    Witam
    Zamierzam wejść w tę dziedzinę tzn kupić jakiegoś pickupa, lub busa, i
    zacząć rozwozić przesyłki. Mam pytanie czy warto, bo jednak zakup jakiegoś
    samochodu dostawczego to jest pewien koszt, zarejestrowanie działalności i
    inne takie, Niestety nie mam kategorii C także tylko do 3,5t. Byłbym bardzo
    wdzięczny zaopinie, szczególnie osób działających w tej branży, jakie firmy,
    jaki zarobek, jak to wygląda od środka.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-10 11:43:12
    Temat: Re: kurier
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    W jakies firmie chcesz sie zatrudnic ? Kumpel zaczal wlasnie pracowac w
    servisco , warunki mniej wiecej takie :
    -musisz miec sprawny samochod, nie za stary, niebieski ( kupil LDV convoy za
    27k)
    -zakladasz dzialnosc gosp.
    -placisz im za kurs na kuriera ( 150zl - wawa)
    -na swoj koszt zaciemniasz szyby ( jesli masz w przedz. bagazowym)
    -ubezpieczasz ( OC , jak chcesz to AC)

    Oni placa Ci za paczke, bez roznicy na wage itd : od 2 -3 zl za jedna.

    Podobno mozna na tym nielze wyjsc, ale sporo zalezy jak Ci sie bedzie
    sprawowal car ( mu sie 2 dni temu sypnela chlodnica).

    --

    Pawel Galinski [Gall]