PracaGrupypl.praca.dyskusje › koleżanka-resocjalizatorka szuka pracy

  • 1. Data: 2004-02-20 18:57:26
    Temat: koleżanka-resocjalizatorka szuka pracy
    Od: "Janek" <d...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    Moja koleżanka szuka pracy. Niestety wstydzi się poprosić mnie o pomoc, choć
    wyczuwam że tego by chciała. Skończyła pedagogikę specjalną (i o ile się nie
    mylę, bo nie znam się na tym) specjalizując się w resocjalizacji.
    Mam pytanie: jak/gdzie szukać pracy w tym zawodzie? O jakie informacje (poza
    C.V. oczywiście) powinienem się postarać - po tym jak się zgodzi na pomoc,
    oczywiście.
    Dziekuję bardzo.

    Janek

  • 2. Data: 2004-02-20 20:34:01
    Temat: Re: koleżanka-resocjalizatorka szuka pracy
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > C.V. oczywiście) powinienem się postarać - po tym jak się zgodzi na pomoc,

    A chce pracowac w zawodzie? Czy szuka pracy w ogole? Ja tez studiowalam
    resocjalizacje (wieki temu). Mialam do wyboru: praca w wiezieniu, jako
    wychowawca, w poradni rodzinnej, w poprawczaku, w szpitalu psychiatrycznym, w
    MONARze, itp.

    Kolezanka jest poi pedagogice specjalnej. O ile sie orientuje, program studiow
    na WSPSie rozni sie od Uniwerka (ja jestem po starym IPSiRze). Mnie sie tak
    zycie potoczylo, ze robie zupelnie dziwne rzeczy. Moje znajome ze studiow
    pozostaly "w zawodzie" i wiedzie im sie roznie. Raz lepiej raz gorzej. Jesli
    kolezanka miala cokolwiek wspolnego z:
    psychologia (najlepiej spoleczna)
    socjologia
    socjotechnika
    negocjacjami
    prawem
    metdologia badan spolecznych

    ma duze szanse na znalezienie pracy poza zawodem (te przedmioty mialam na
    studiach, ale to uniwerek, nie wiem jak jest na WSPSie).

    Jesli nie, podaj mi troche szczegolow na priv. Postaram sie pomoc.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 3. Data: 2004-02-21 08:57:09
    Od: "ida" <i...@o...pl>

> [...]
    > wyczuwam że tego by chciała. Skończyła pedagogikę specjalną (i o ile się nie
    > mylę, bo nie znam się na tym) specjalizując się w resocjalizacji.

    Ja też jestem po resocjalizacji,w zawodzie przepracowałam 8 lat...i z
    doświadczenia wiem...nie jest to łatwa praca...do jakiejkolwiek placówki
    resocjalizacyjnej by nie trafiła..wymaga wgladu w siebie, ustawicznego rozwoju
    i podnoszenia kwalifikacji--bez tego ani rusz...

> [...]
    > C.V. oczywiście) powinienem się postarać - po tym jak się zgodzi na pomoc,

    Oprócz Cv do tego zadwodu wymagane są też...pewne cechy osobowości..tu wstyd (a
    z Twojego listu wniskuje,że kolezanka wstdliwa jest??:), brak pewności siebie,
    niezdecydowanie, brak empatii i umiejetności interpersonalnych nie są
    sprzymierzeńcami--wręcz są nie dopuszczalne...
    Dlatego radzę--niech sie koleżanka zastanowi czy napewno chce pracować w
    zawodzie, ja już na ten czas --NIE--!

    pozdrawaiam ciepło...:)
    jeśli masz jeszcze jakis pytania --pisz na priv..