PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka dalsza sciezka kariety dla audytora wewnetrznego?

  • 1. Data: 2007-05-04 18:26:13
    Temat: jaka dalsza sciezka kariety dla audytora wewnetrznego?
    Od: audytor wewnetrzny <m...@o...pl>

    Obecnie pracuje jako audytor wewnętrzny, 5300 brutto, wyjazdy co 2
    miesiace na projekty europejskie, praca w duzym mieście (nie w
    Warszawie). Nie mam tytulu ACCA ani biegłego rewidenta. Co proponujecie?
    Jaki dalszy rozwój?
    Iść w strone kontrolera finansowego? Szkolić się na ACCA ???

    Nie mam studiow podyplomowych, mam 8 lat doświadczenia zawodowego w
    ksiegowości, finansach międzynarodowych i audycie wewnetrznym. Rozmawiam
    tylko po angielsku.

  • 2. Data: 2007-05-05 02:35:55
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    audytor wewnetrzny wrote:

    > Nie mam studiow podyplomowych, mam 8 lat doświadczenia zawodowego w
    > ksiegowości, finansach międzynarodowych i audycie wewnetrznym. Rozmawiam
    > tylko po angielsku.

    A co chcesz w zyciu robic? Tj. mieszkac w Polsce, czy gdzie indziej?
    Jezeli to drugie to sugerowal bym ACCA, pozniej MBA, pozniej CISA.

    Jacek