PracaGrupypl.praca.dyskusje › info w Prasie - podobno jest praca dla kadry Informatycznej w Kuj.-Pom.

  • 1. Data: 2003-01-17 14:38:23
    Temat: info w Prasie - podobno jest praca dla kadry Informatycznej w Kuj.-Pom.
    Od: "P W" <u...@o...pl>

    Witam

    Po raz kolejny w prasie bydgoszkiej przeczytałem stwierdzenie, że przez
    najbliższe kilka lat nie zabraknie pracy w rejonie kujawsko - pomorskim dla
    szeroko pojętej kadry informatycznej. Przeczytałem to po raz chyba trzeci w
    Express'ie Bydgoskim.

    Jeżeli macie jakieś znajomości w tejże gazecie spróbujcie sie może
    dowiedzieć skąd oni biorą takie informacje, na jakiej podstawie tak piszą ??

    Osobiście szukałem w Bydgoszczy pracy przez kilka miesięcy (po rozwiązaniu
    poprzedniej umowy), chciałem się zatrudnić jako choćby serwisant
    komputerowy - dupa, nic, szanse znikome...Korzystając z możliowści
    przeprowadziłem się do Warszawy i tu po jakimś czasie coś znalazłem.

    Proszę o wypowiedzi jakie są wg. Was podstawy do takich stwierdzeń w w/w
    gazecie, jeżeli ktos dotrze do źródła to będzie super...

    Jeżeli ktoś mi wskaże takie super-możliwości pracy dla informatyka w
    Bydgoszczy lub rejonie K-P to w tej chwili zaczynam się pakować i wracam ...
    ;-))

    Paweł

  • 2. Data: 2003-01-17 16:00:14
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "P W" <u...@o...pl> wrote in message news:b094cf$bhv$1@news.tpi.pl...
    > Witam

    <cut>
    > Jeżeli ktoś mi wskaże takie super-możliwości pracy dla informatyka w
    > Bydgoszczy lub rejonie K-P to w tej chwili zaczynam się pakować i wracam
    > ;-))

    Bo zle szukasz widocznie. Zakrec sie w Blugu, daj sie poznac, tam jest silna
    ekipa - w Bydgoszczy akurat o ile mi wiadomo robota jest, ale pod warunkiem,
    ze jestes swoj:)
    /p