PracaGrupypl.praca.szukana › czy ktos znalazl juz prace na tek grupie?

  • 11. Data: 2003-04-03 15:20:48
    Temat: Re: czy ktos znalazl juz prace na tek grupie?
    Od: "Paweł Kossakowski" <k...@N...gazeta.pl>

    Joanna K <j...@m...pl> napisał(a):

    > A ja dzis dostalam glupi zart, ktory na 99% zawdzieczam swojej obecnosci na
    > tej grupie. Ktos wyslal mi maila proszac o CV i list motywacyjny.
    > Rozradowana przygotowalam material solidnie, sprawdzilam 10 razy, napisalam
    > e-maila wysylam i.................po 3 minutkach dostaje wlasnego emiala
    > odbitego z informacja podane konto nie istnieje............
    >

    > ech..........
    > aska
    >
    > Niekoniecznie żart. Sprawdz ten adres. Może była tam fraza "nospam"...?
    Usun ją jeśli tak.

  • 12. Data: 2003-04-03 18:40:51
    Od: m...@o...pl

    a o jaka praca chodzi? czekam...:)
    marta

  • 13. Data: 2003-04-03 22:39:46
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > A można wiedzieć jakiego pracownika Pan poszukuje? Panie Nemo?
    > pozdrawiam

    Proszę o przesłanie c.v. na priv: n...@w...pl
    pozdr.
    nemo

  • 14. Data: 2003-04-03 22:40:45
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > a o jaka praca chodzi? czekam...:)
    Panią również proszę o przesłanie c.v. na priv.: n...@w...pl
    pozdr.
    nemo

  • 15. Data: 2003-04-04 10:46:36
    Od: "Yahulus" <y...@w...pl>

    Ja tez zastanawiam sie czy ktos tu przez te grupe znalazl prace.
    Ja tyz daje tu swoje ogłoszenia. Ale jak na razie cisza.
    Pozdrawiam,
    Monika

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 16. Data: 2003-04-04 13:43:00
    Od: "Joanna K" <j...@m...pl>

    Niekoniecznie żart. Sprawdz ten adres. Może była tam fraza "nospam"...?
    > Usun ją jeśli tak.

    dzieki za dobra rade
    ale niestety zaczelam od sprawdzenia adresu i jest on normalny, zadnych
    nospam, wytnij to ani innych
    po prostu glupi zart

  • 17. Data: 2003-04-04 17:13:13
    Od: v...@o...pl

    > A wogóle ktoś tutaj na SERIO szuka pracy???? Wysłałem oferty pracy do
    > kilkunastu ogaszających się tutaj osób i co?? Dwie osoby odpisały, że nie są
    > zainteresowane, a reszta nawet sie nie raczyła odezwać!!! Chyba właśnie
    > dlatego jest takie bezrobocie - bo się nikomu nie chce pracować. A może
    > tylko źle trafilem, na niewłaściwych ludzi..... ale ..... kilkanaście razy??
    > jeśli kogoś uraziłem - to przepraszam, ale na gwałt potrzebuję pracowników,
    > a nie ma komu robić.
    > nemo

    a co to za pracę oferujesz??

  • 18. Data: 2003-04-04 17:53:31