PracaGrupypl.praca.szukana › czy ktos znalazl juz prace na tek grupie?

  • 1. Data: 2003-04-02 14:35:55
    Temat: czy ktos znalazl juz prace na tek grupie?
    Od: "Joanna K" <j...@m...pl>

    Chodzi mi o to czy takie bierne szukanie pracy jest skuteczne?
    aska

  • 2. Data: 2003-04-02 16:58:26
    Temat: Re: czy ktos znalazl juz prace na tek grupie?
    Od: "lukas" <l...@p...onet.pl>

    bardzo dobre pytanie, przyłączam się :-)

    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-04-02 17:46:18
    Od: "@dams" <a...@p...onet.pl>

    moim zdaniem nie jest to bierne szukanie (chyba że ktoś szuka jedynie tutaj)

  • 4. Data: 2003-04-02 19:05:55
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > Chodzi mi o to czy takie bierne szukanie pracy jest skuteczne?
    A wogóle ktoś tutaj na SERIO szuka pracy???? Wysłałem oferty pracy do
    kilkunastu ogaszających się tutaj osób i co?? Dwie osoby odpisały, że nie są
    zainteresowane, a reszta nawet sie nie raczyła odezwać!!! Chyba właśnie
    dlatego jest takie bezrobocie - bo się nikomu nie chce pracować. A może
    tylko źle trafilem, na niewłaściwych ludzi..... ale ..... kilkanaście razy??
    jeśli kogoś uraziłem - to przepraszam, ale na gwałt potrzebuję pracowników,
    a nie ma komu robić.
    nemo

  • 5. Data: 2003-04-02 19:50:30
    Od: Sylwester Kolodynski <S...@k...net>

    witam serdecznie

    >moim zdaniem nie jest to bierne szukanie (chyba że ktoś szuka jedynie tutaj)

    Postaram sie skomentowac z drugiej strony. Przegladam ta grupe
    regularnie ceniac kontakty tutaj zawarte znacznie wyzej niz wchodzace do
    mnie CV bezposrednio na maila (przykladowo).
    Mala uwaga : proponuje pisac CV i listy motywacyjne nie korzystajac z
    gotowych szablonow ( to wychwytuje sie natychmiast przegladajac czesto
    CV). Sporo mozna na tym zyskac ( zwalszcza na liscie motywacyjnym
    pisanym pod firme ).
    Jak ktos ma jakies pytania to prosze sie nie krepowac i uderzac na GG.
    Moj numer GG: 1455458
    pozdrawiam

    --
    [ Sylwester Kolodynski mailto:k...@k...net UIN:3237872 ]
    [ member of ISOC PL PGP Public Key: www.kasat.net/pgp ]

  • 6. Data: 2003-04-02 20:07:51
    Od: "claudine" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kapitan NEMO" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    razy??
    > jeśli kogoś uraziłem - to przepraszam, ale na gwałt potrzebuję

    Mnie się bardzo chce pracować , ale pracodawcom się widocznie nie chce mnie
    zatrudniać i tak się kręci to kółeczko....przykre :(

    Pozdrawiam
    Claudine

  • 7. Data: 2003-04-03 12:03:43
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > Mnie się bardzo chce pracować , ale pracodawcom się widocznie nie chce
    mnie
    > zatrudniać i tak się kręci to kółeczko....przykre :(

    Claudine, proszę, odezwij się na priv: n...@w...pl i napisz skąd
    jesteś, jakie masz doświadczenie i co potrafisz.
    pozdr.
    nemo

  • 8. Data: 2003-04-03 12:33:42
    Od: "Paweł K." <k...@g...pl>

    ......, ale na gwałt potrzebuję pracowników,
    > a nie ma komu robić.
    > nemo

    A można wiedzieć jakiego pracownika Pan poszukuje? Panie Nemo?
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-04-03 14:12:41
    Od: "Joanna K" <j...@m...pl>

    A ja dzis dostalam glupi zart, ktory na 99% zawdzieczam swojej obecnosci na
    tej grupie. Ktos wyslal mi maila proszac o CV i list motywacyjny.
    Rozradowana przygotowalam material solidnie, sprawdzilam 10 razy, napisalam
    e-maila wysylam i.................po 3 minutkach dostaje wlasnego emiala
    odbitego z informacja podane konto nie istnieje............

    ech..........
    aska

  • 10. Data: 2003-04-03 15:05:06
    Od: k...@t...com.pl (KG)

    TAK. Ostatnio ja znalazłem pracownika :-]. Serio.
    Więcej optymizmu.

    Swoją drogą do okoła faktycznie brakuje normalnych ludzi do roboty. Życie.

    Pozdrowienia
    Krzysztof Górecki

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana