PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciaza a umowa zlecnie??

  • 1. Data: 2004-10-26 20:32:03
    Temat: ciaza a umowa zlecnie??
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    moja zona jest w ciazy a pracuje w penej firmie od dwoch lat wciaz na umowe
    zlecenie, oczywiscie co miesiac nowa umowa.
    jakie ma prawa ona
    a jakie obowiwiazki w zwiazku z tym jej pracodawca?
    czy on nie ma zadnych obowiazkow?

    pozdrawiam
    piotr

  • 2. Data: 2004-10-27 05:51:52
    Temat: Re: ciaza a umowa zlecnie??
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

    > jakie ma prawa ona
    > a jakie obowiwiazki w zwiazku z tym jej pracodawca?
    > czy on nie ma zadnych obowiazkow?

    pracodawca na podstawie takiej umowy nie ma zadnych obowiazkow, przywileje
    dla ciezarnej wynikaja jedynie z kodeksu pracy....
    nie chce straszyc, ale najczesciej w takiej sytuacji pracodawca zwalnia
    ciezarna zeby "nie bylo problemu" :(

    pozdrawiam i zdrowka zycze :)

  • 3. Data: 2004-10-27 21:49:17
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    DZiekuje za info mam nadzieje ze tak nie bedzie lae .....

    pozdrawiam
    piotr