PracaGrupypl.praca.szukanaasystentka / skretarka / biurowa (Warszawa) › asystentka / skretarka / biurowa (Warszawa)
    From: "Ewa" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: asystentka / skretarka / biurowa (Warszawa)
    Date: Mon, 27 Nov 2006 15:10:04 +0100

    Witam,
    jestem studentką trzeciego roku psychologii ( studia zaoczne ). Szukam
    pracy, w której będę mogła poszerzyć zdobyte doświadczenie zawodowe. Jestem
    osobą młodą, pragnącą rozwijać swoje umiejętności i przy okazji zarobić na
    studia (dobrze by też coś zostało w kieszeni:)

    Mam doświadczenie m.in. w:
    - prowadzeniu biura / sekretariatu,
    - obsłudze klienta.

    W poprzedniej pracy zajmowałam się m.in.:
    - prowadzeniem kalendarza spotkań,
    - sprawami finansowymi firmy (m.in. wystawianie faktur, paragonów itp.),
    - wspieraniem prezesa firmy w codziennych kontaktach z klientem,
    - zamawianiem towaru,
    - przyjmowaniem i realizacją zamówień,
    - sklepem internetowym (aktualizacja cen, obsługa klientów itp.),

    Do moich atutów należą też:
    - profesjonalna obsługa komputera,
    - łatwość uczenia się, itp.

    Nie boję się nowych wyzwań i kontaktów z ludźmi.

    Może akurat szukacie Państwo kogoś takiego, jak ja . Jeśli tak, to proszę o
    informację na adres e...@o...pl . Zainteresowanym wyślę oczywiście
    moje CV i inne niezbędne dokumenty.

    Pozdrawiam
    Ewa