PracaGrupypl.praca.dyskusje › a co powiecie madrego o pracy w netii

  • 1. Data: 2002-07-18 13:49:14
    Temat: a co powiecie madrego o pracy w netii
    Od: <r...@l...pl>

    Witam..
    Mam zaproszenie na rozmowe o prace do pieknego miasta Gdynia. czy ktos juz moze
    sie pochwalic opinia na temat Netii?

    pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-07-18 14:15:33
    Temat: Re: a co powiecie madrego o pracy w netii
    Od: Sławomir Pucia <s...@p...net.NOSPAM>

    <r...@l...pl> napisał:
    > Mam zaproszenie na rozmowe o prace do pieknego miasta Gdynia. czy ktos juz
    moze
    > sie pochwalic opinia na temat Netii?

    Jeszcze powiedz na jakie stanowisko w jakim departamencie. Bo w Netii różni
    ludzie różnie mają.

    slawek-

  • 3. Data: 2002-07-18 15:43:17
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > czy ktos juz moze
    > sie pochwalic opinia na temat Netii?

    podobno akcjonariusze zza wielkiej wody chca doprowadzic do upadlosci tejze.
    M.

  • 4. Data: 2002-07-18 16:16:59
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > podobno akcjonariusze zza wielkiej wody chca doprowadzic do upadlosci
    tejze.
    > M.

    Zanim doprowadza do upadlosci to bedziesz mial w cv ze pracowales w Netii -
    a to znana i rozpoznawalna marka. Znacznie wieksza niz PPHU "Zdzisiek i
    Rysiek". Ew, upadek w papierach ci ie nabruzdzi, bo i tak tym nikt by sie
    nie przejmowal...

  • 5. Data: 2002-07-18 18:07:52
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > a to znana i rozpoznawalna marka. Znacznie wieksza niz PPHU "Zdzisiek i
    > Rysiek". Ew, upadek w papierach ci ie nabruzdzi, bo i tak tym nikt by sie

    Jasne, teraz to najlepiej mieć w papierach: Andersen, Enron, WorldCom,
    STGroup, Apexim... - znaczy że szczęście, rozum i intuicja człowieka nie
    opuszczają. ;-)
    M.

  • 6. Data: 2002-07-19 06:15:39
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Jasne, teraz to najlepiej mieć w papierach: Andersen, Enron, WorldCom,
    > STGroup, Apexim... - znaczy że szczęście, rozum i intuicja człowieka nie
    > opuszczają. ;-)
    > M.
    Jeszcze parę lat temu marzeniem szczecińskich studentów była praca w Stoczni
    Szczecińskiej SA, bądź co bądź w 1998 nagroda prezydenta dla najlepszego
    eksportera.

  • 7. Data: 2002-07-19 07:59:47
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Jeszcze parę lat temu marzeniem szczecińskich studentów była praca w
    Stoczni
    > Szczecińskiej SA, bądź co bądź w 1998 nagroda prezydenta dla najlepszego
    > eksportera.

    chyba eksportera kapitalu na prywatne konta prezesow ;-)

    Chyba rok temu konkurs na najlepszego pracodawce w skali ogolnopolskiej
    wygral Arthur Andersen, a tak z dziesięć lat temu, to pewnie każdy marzył
    aby pracować dla McDonalds'a albo Zepter International...

    Prawda taka, ze najlepiej przygladac sie gdzie tlum podaza i... isc w strone
    przeciwna.

    M.

  • 8. Data: 2002-07-19 09:46:04
    Od: <r...@l...pl>

    > moze
    >
    > Jeszcze powiedz na jakie stanowisko w jakim departamencie. Bo w Netii różni
    > ludzie różnie mają.

    To bylo na stanowisko Kierownik ds. obslugi Klluczowych Klientow

  • 9. Data: 2002-07-19 09:49:19
    Od: <r...@l...pl>

    > Prawda taka, ze najlepiej przygladac sie gdzie tlum podaza i... isc w strone
    > przeciwna.

    a to chyba swiete slowa Kolega wypowiedzial..
    eeee bylem juz na tej rozmowie..w Netii " za male doswiadczenie"
    :(((((
    poza tym gdzies posiali moje CV ...pytania:
    * jaki cel w zyciu
    * dobre i zle Pana cechy
    :)))

    aaaaa tam
    pozdrawiam
    RObert

  • 10. Data: 2002-07-19 10:35:25
    Od: The Knight Who Says Ni <a...@w...pl>

    > Mam zaproszenie na rozmowe o prace do pieknego miasta Gdynia. czy ktos > juz moze
    sie pochwalic opinia na temat Netii?

    Wybaczcie OT, ale mam uraz do Gdyni. Tak wiec sprostuje wypowiedz
    Roberta: Gdynia NIE jest piekna!