PracaGrupypl.praca.szukanaZdolna i ładna studentka/SZUKAM PRACY BIUROWEJ/ WARSZAWA › Zdolna i ładna studentka/SZUKAM PRACY BIUROWEJ/ WARSZAWA
    From: "Aga" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Zdolna i ładna studentka/SZUKAM PRACY BIUROWEJ/ WARSZAWA
    Date: Fri, 9 May 2003 00:02:12 +0200

    Jestem 23 letnią studentką 4 roku europeistyki oraz administracji
    publicznej, podejmę każdą pracę biurową
    która nie będzie uwłaczającą dla mojej godności osobistej. Znam bardzo
    dobrze jęz. angielski, szybko się uczę mam ukończny kurs agenta
    celnego.Jestem osobą zaradną, pracowitą i inteligentną. Szegóły dt. mojej
    osoby można uzyskać pod
    nr. tel. 0605216532.

    Z wyrazami szacunku

    Agnieszka