PracaGrupypl.praca.szukana › Zatrudnię grafika/webdesigner-a w Warszawie

  • 1. Data: 2005-04-14 12:32:42
    Temat: Zatrudnię grafika/webdesigner-a w Warszawie
    Od: "Dr NET STUDIO REKLAMY" <i...@d...com.pl>

    Od 2002 roku prowadzę firme oferująca kompleksowe uslugi internetowe.
    Poszukuję osoby z Warszawy lub okolic na stanowisko grafik/webdesigner.
    Praca w na
    miejscu/ czasem zdalna.

    Mile widziany własny komputer i oprogramowanie. Na początek umowa o
    dzieło.

    Wymagania:

    - dobra praktyczna umiejętnosc tworzenia grafik oraz załego design www na
    potrzeby internetu
    - dobra praktyczna znajomość HTMLa
    - znajomość narzędzi do tworzenia animacji (flash) bedzie dodatkowym atutem
    - samodzielnosc
    - uzdolnienia artystyczne oraz kreatywnosc
    - krótkie terminy kompleksowej realizacji/współrealizacji projektu.

    Osoby zainteresowany proszone są o przesłanie swojego linku do portfolio i
    CV na adres: i...@d...com.pl
    Oferty bez przykładów z portfolio nie będą rozpatrywane.

    Adam Pioro

  • 2. Data: 2005-04-14 12:45:52
    Temat: Re: Zatrudnię grafika/webdesigner-a w Warszawie
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 14:32:42 +0200, Dr NET STUDIO REKLAMY
    <i...@d...com.pl> napisał:

    > Od 2002 roku prowadz? firme oferuj?ca kompleksowe uslugi internetowe.

    I przez 3 lata kompleksów nie nauczyłeś się nic o usenecie?

    NTG, brak charsetu.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)