PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki programisty w C++ w Berlinie

  • 1. Data: 2007-10-06 06:57:27
    Temat: Zarobki programisty w C++ w Berlinie
    Od: rwerp <r...@g...com>

    Witam,

    jakiej pensji (brutto) może się spodziewać programista C++ bez
    doświadczenia, w Berlinie?

    rwerp

  • 2. Data: 2007-10-06 19:10:19
    Temat: Re: Zarobki programisty w C++ w Berlinie
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Nie wiem ile za C++, ale inzynier zajmujacy sie systemami embedded
    (programuje w C, musi sie troche znac na elektronice - ale na poziomie
    zrozumienia jak to dziala a nie np. projektowania hw) z malym doswiadczeniem
    w firmie majacej przedstawicielstwo w Berlinie a pochodzaca z USA zarabial
    okolo 4 tys euro. Chodzi o kogos kto skonczyl studia techniczne w niemczech
    i jest niemcem "z urodzenia".

    Mam pytanie - jak wyglada rynek pracy dla programistow wszelkich masci w
    Berlinie i ogolnie w reichu ?

  • 3. Data: 2007-10-06 21:30:28
    Od: rwerp <r...@g...com>

    On 6 Paź, 21:10, "Marcin" <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > okolo 4 tys euro. Chodzi o kogos kto skonczyl studia techniczne w niemczech

    Brutto czy netto?

    Rwerp