PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki programisty Perl

  • 1. Data: 2006-02-04 14:17:54
    Temat: Zarobki programisty Perl
    Od: Michal Sobczak <j...@o...pl>

    Witam,
    chcialbym sie dowiedziec jak ksztaltuja sie zarobki programisty Perl w
    najwiekszych miastach, glownie Warszawa, Lodz, Krakow. Konkretnie chodzi
    mi o zarobki calkiem doswiadczonego programisty Perla w sredniej/duzej
    firmie.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-05 22:43:30
    Temat: Re: Zarobki programisty Perl
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > mi o zarobki calkiem doswiadczonego programisty Perla w sredniej/duzej

    Nie ma takiego zawodu ... więc zero.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-02-06 07:31:37
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu KrzysiekPP porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie ma takiego zawodu ... więc zero.
    LOL
    http://www.google.pl/search?q=programista+perl&start
    =0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozill
    a:pl-PL:official
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-02-06 12:31:45
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Uzytkownik "Michal Sobczak" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > najwiekszych miastach, glownie Warszawa, Lodz, Krakow. Konkretnie chodzi
    > mi o zarobki calkiem doswiadczonego programisty Perla w sredniej/duzej

    Warszawa 2500-6000 brutto. Ostatnia kwota dot. duzej firmy (>300 osob,
    kapital zagraniczny, programista tworzy system obslugujacy serwisy SMSowe) i
    staz pracy ok 4 lat.

    .