PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zamkniete kolo !!!

  • 51. Data: 2002-03-07 14:00:34
    Temat: Re: Zamkniete kolo !!!
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    Ania P. wrote:

    > Koleżanka skończyła (owszem dzienne) jakiś już czas temu. W dodatku UJ
    > skończyła (no, ale jakie to ma znaczenie). Pracę ma, a za chwilę będzie

    Dla mnie zadne :o>

    > mieć następną. Koleżanka nie neguje też sensu studiowania zaocznie, także

    No gratuluje pracy. i tej nastepnej tez.

    > na prywatnych uczelniach. Koleżanka nie może jednak zgodzić się z
    > twierdzeniem, że ci po zaocznych, ale z doświadczeniem są lepszymi
    > pracownikami. Doświadczenie to nie wszystko, czasami po prostu brakuje
    > wiedzy. I nie piszę tego tak sobie, tylko z doświadczenia. Znam studentów

    A to zabawne, bo ja tez znam studentow i absolwentow, no i jakos nie
    sprawiaja wrazenia lepiej zaopatrzonych w wiedze... :o>

    > i absolwentów wielu uczelni, wielu kierunków i trzech trybów. Nikt mi nie
    > wmówi, że absolwent zaocznych ma taką samą wiedzę jak absolwent dziennych.

    A czy ja chce wmawiac ? pewnie, ze nie taka sama. Encyklopedyczna wiedza, z
    ktorej tylko obdarzeni co wiekszym refleksem moga skorzystac.. A ile z tych
    rzeczy pamietasz po 3 latach ? a ile po 6 ? ? :o> chyba, ze jestes
    wykladowca..

    > I to tyle.
    >
    > P.S. A koledzy to pewnie po zaocznych ;-)

    Nie. nie po zaocznych :o> PS.

    --
    Pozdrawia m.

  • 52. Data: 2002-03-07 18:34:12
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Thu, 7 Mar 2002 14:49:56 +0100, "Ania P." <p...@f...hoga.pl>
    wrote:

    [ciach...]
    >P.S. A koledzy to pewnie po zaocznych ;-)
    Jesli chodzi o mnie to po jednych i drugich.

    Nie rozumiem czmu odnosze wrazenie ze pogardzasz "zaocznymi" i uwazasz
    ze dyplom miernoty z UJ ma powalac na kolana pracodawcow. Zasoby
    wiedzy wykutej po roku od ukonczenia studiow beda mniej wiecej takie
    same dla jednych i drugich. Natomiast wiedza praktyczna czesto zostaje
    w tzw. "palcach".
    Zaoczny bez doswiadczenia jest gorszy w oczach pracodawcy od dziennego
    bez doswiadczenia i tylko doswiadczenie daje mu szanse. Zreszta
    studenci dziennych podejmuja prace juz na 3 roku i zdarza sie ze
    koncza studia wlasnie w trybie zaocznym.

    Nawiasem mowiac powinnas miec odrobine wdziecznosci dla ludzi ktorzy
    dwukrotnie dokladaja do edukacji dziennych, raz placac podatki, a
    drugi placac czesne. Bralas kiedys to pod uwage?

    Pzdr
    Limfo