PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wroclaw / stala / administrator systemow Linux i sieci

  • 1. Data: 2010-01-19 13:43:49
    Temat: Wroclaw / stala / administrator systemow Linux i sieci
    Od: "Maciej Majchrowski" <m...@k...pl>

    Koelner S.A. - spółka giełdowa z branży budowlanej o zasięgu międzynarodowym
    poszukuje kandydatów na stanowisko administrator systemów
    linuksowych i sieci (nr ref.: KOE-IT/01/10/A).

    Od kandydata oczekujemy:
    - bardzo dobrej znajomości systemu Linux,
    - bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z sieciami,
    - dobrej znajomości zagadnień sprzętowych,
    - umiejętności programowania w językach skryptowych,
    - dobrej znajomości języka angielskiego,
    - komunikatywności.

    Dodatkowymi atutami będą:
    - doświadczenie w administracji Gentoo, SUSE,
    - znajomość relacyjnych baz danych (SQL),
    - prawo jazdy,
    - znajomość innych języków obcych.

    Oferujemy:
    - zatrudnienie w firmie o ustalonej pozycji na rynku,
    - pracę w aktywnym środowisku,
    - szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb pracownika,
    - interesujące problemy do rozwiązania,
    - możliwość poszerzenia znajomości mechanizmów sieciowych i systemowych,
    - wyjazdy zagraniczne do naszych oddziałów.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie w terminie 14 dni
    swoich aplikacji (życiorys, list motywacyjny) na adres:
    p...@k...pl
    podając w temacie listu numer referencyjny.

    Prosimy o zawarcie w nadsyłanych dokumentach klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w ofercie na potrzeby rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych
    osobowych z 29.08.1997, Dz.U.133, Poz.883"

    --
    Maciej Majchrowski
    IT Department Manager at Koelner Group

  • 2. Data: 2010-01-26 10:37:41
    Od: "Rafal\(sxat\)" <gonzak@(op).pl>

    poszukuja tłumacza czy informatyka?
    moze jeszcze by dobrze bylo gdyby był przysiegłym? to by za sekretarke robil

    Użytkownik "Maciej Majchrowski" <m...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:hj49e8$kv6$1@inews.gazeta.pl...

  • 3. Data: 2010-02-09 18:37:13
    Od: diamonn <no_dot_more10@on_rocket.mail>

    A niby jak informatyk ma ogarnac linuxa jak nie zna angielskiego???
    Serwery raczej chodza na opensuse albo redhacie a nie na poldku...
    Ludzie, znajomosc angielskiego to jak znajomosc matematyki, czytania i
    pisania, bez tego sie nie da...

  • 4. Data: 2010-02-11 12:23:03
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Serwery raczej chodza na opensuse albo redhacie a nie na poldku...
    > Ludzie, znajomosc angielskiego to jak znajomosc matematyki, czytania
    > pisania, bez tego sie nie da...

    i co z tu takim rozmawiac... od znajomosci angielskiego jest tłumacz,
    od informatyka oczekuj że zrobi to co chcesz... a jak to zrobi to już
    słodka tajemnica

  • 5. Data: 2010-02-11 15:51:18
    Od: PLUMKE <b...@m...com>

    W dniu 2010-02-11 12:23, Rafal(sxat) pisze:

    > i co z tu takim rozmawiac... od znajomosci angielskiego jest tłumacz,
    > od informatyka oczekuj że zrobi to co chcesz... a jak to zrobi to już
    > słodka tajemnica

    ...o ciekawe podejscie...gratuluje...a jeszcze jak nie daj Bog! beda
    oczekiwac prawa jazdy to niech sobie kierowce zatrudnia - a nie informatyka

    rozumiem ze ostentacyjnie nie znasz jezykow obcych by proponowac
    ostentacyjnie niskie stawki (?)

    plumke

  • 6. Data: 2010-02-11 23:52:01
    Od: Marph <m...@m...pl>

    PLUMKE wrote:

> [...]
    > informatyka
    >
    > rozumiem ze ostentacyjnie nie znasz jezykow obcych by proponowac

    Ja nie powiedziałbym o sobie, że znam dobrze angielski, co mi w zupełności
    nie przeszkadza zarządzać kilkoma serwerami na OpenSUSE i Cento...

    Marph