PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Samodzielny Programista PHP <=

  • 1. Data: 2016-11-14 13:25:02
    Temat: Wrocław => Samodzielny Programista PHP <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającego się sotwarehouse,
    poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Samodzielny Programista PHP
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * rozwijanie swojej pasji w zakresie nowoczesnego programowania,
    * projektowanie nowych funkcjonalnych rozwiązań, ich implementacja w
    postaci kodu PHP oraz wdrażanie i analiza wydajności stworzonych
    aplikacji,
    * ścisła współpraca z doświadczonymi, pełnymi pasji
    projektantami, testerami i innymi programistami,
    * czynny udział w ciekawych projektach i wkład w rozwój produktów
    budzących uznanie tysięcy użytkowników na całym świecie.

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * bardzo dobrej znajomości języków skryptowych PHP, Java Script w
    tym AJAX - jQuery,
    * dobrej znajomości baz danych np. MongoDB/InnoDB/MySQL,
    * umiejętności programowania obiektowego,
    * znajomości architektury aplikacji WWW,
    * umiejętności korzystania z narzędzi do kontroli wersji np.:
    GIT/SVN,
    * znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym
    swobodne czytanie dokumentacji technicznej,
    * wykształcenie wyższe kierunkowe - informatyka, elektronika - lub
    student ostatnich lat studiów,
    * zdolności analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania
    problemów,
    * umiejętności pracy w zespole i odpowiedzialności za powierzone
    zadania.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość wzorców projektowych, frameworków PHP,
    * doświadczenie i chęć pracy z lekkimi metodami tworzenia
    projektów Agile, SCRUM,
    * doświadczenie w projektowaniu i rozwijaniu serwisów internetowych
    bądź w rozwijaniu dużych systemów webowych w tym klasy CRM, w
    pracy z systemami mailingowymi i płatnościami, w działaniu na
    dużych zbiorach danych lub w integracji aplikacji internetowych z
    systemami ERP.

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie,
    * stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w nowoczesnej, dynamicznie
    rozwijającej się firmie,
    * udział w różnorodnych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
    oraz konferencjach i warsztatach branżowych,
    * możliwość odpoczynku w strefie rozrywki lub na tarasie firmowym,
    * atrakcyjny pakiet socjalny np.:
    ** karta Multisport,
    ** prywatna opieka medyczna,
    ** śniadania firmowe,
    ** nauka języków obcych
    ** inne,
    * nieograniczony dostęp do kawy, herbaty i wody,
    * wyjazdy i spotkania integracyjne,
    * biuro w centrum Wrocławia tuż obok Dworca Głównego PKP,
    * wyjątkowo przyjazną, nieformalną i kreatywną atmosferę pracy.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/5631-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1611
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=1370223aad9023e5a7850df63562f1eb