PracaGrupypl.praca.szukana › administrator/zabezpieczenia/sieci/webmaster/konsultant

  • 1. Data: 2002-05-30 18:49:34
    Temat: administrator/zabezpieczenia/sieci/webmaster/konsultant
    Od: "Marcin Żmudziński" <z...@w...edu.pl>

    Grupa inżynierów informatyków aFX

    Inżynier informatyk, 25 lat, z doświadczeniem w zakresie:

    - sieci komputerowych,
    - serwerów internetowych (intranetowych) opartych o Windows 2000 -
    zaawansowana konfiguracja i administracja (professional, server):
    WWW, FTP, POP3, SMTP, WEBMAIL, DNS, PROXY, DHCP, SSL...
    - zabezpieczeń: antywirusowych i firewall,
    - projektowanie stron WWW (również sklepy internetowe),
    - cyfrowej obróbki zdjęć i video,
    - usuwania wirusów z systemu

    poszukuje pracy w zawodzie.

    Dysponuje dodatkowo wiedzą z zakresu zdalnej administracji, e-commerce,
    webmail, zagrożeń sieciowych, routingu. bezprzewodowych sieci komputerowych.
    Podstawy systemów Novell i Unix.

    Posiadam prawo jazdy kat. B.

    Jestem dyspozycyjny, ambitny i odpowiedzialny, podchodzę profesjonalnie do
    powierzonych mi zadań. Zainteresowanym prześlę CV.

    Kontakt:

    Marcin Żmudziński
    tel.kom. 0 603 517 921
    z...@w...edu.pl
    Łódź

    Jestem zainteresowany również pracą zdalną.